آشپزی

طرز تهیه شیرین عسل با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه شیرین عسل را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه عسل شیرین

شیرین عسل یکی از بیسکویت های بین المللی کاکائویی خوشمزه و پرطرفدار است که با نام های مختلف شناخته می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه عسل شیرین برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد شیرین عسل
پودر ژله اختیاری 1 بسته
قند 2 قاشق غذاخوری
آب جوش ¼ فنجان
کوکی ها با ساقه های طلایی 1 بسته
یک تکه شکلات 100 گرم
روغن مایع 2 یا 3 قاشق غذاخوری

طرز تهیه عسل شیرین

مرحله اول

برای تهیه عسل شیرین خانگی ابتدا ظرف مناسبی را انتخاب می کنیم سپس پودر ژله را داخل کاسه می ریزیم. سپس آب جوش را به همراه شکر به ژله اضافه می کنیم و هم می زنیم تا ذرات پودر ژله کاملا حل شود.

مرحله دوم

حالا بگذارید ژله کاملا خنک شود. سپس شکلات تخته ای را روی حرارت بخار کتری قرار می دهیم و آن را گرم می کنیم، سپس وقتی شکلات تخته ای کاملا آب شد، کمی کره مایع به آن اضافه می کنیم.

سطح سوم

در این مرحله که ژله کاملا خنک شد با همزن برقی با سرعت زیاد هم میزنیم تا سفید و کشدار شود. سپس ژله را در قیف یکبار مصرف یا کیسه فریزر پلاستیکی بریزید سپس مخلوط ژله را روی شیرینی ها بریزید.

مرحله چهارم

حالا یک بیسکویت دیگر روی ژله می گذاریم سپس با دست با فشار کم بیسکویت ها را فشار می دهیم. سپس شیرینی ها را به مدت 20 دقیقه در یخچال استراحت دهید.

مرحله پنجم

در این مرحله بیسکویت ها را از یخچال خارج می کنیم سپس داخل شکلات آب شده می گذاریم و اجازه می دهیم شکلات تمام سطح بیسکویت ها را بپوشاند. به همین ترتیب روی تمام بیسکویت ها را با شکلات می پوشانیم.

مرحله ششم

حالا بیسکویت ها را روی کاغذ کره ای می گذاریم سپس به مدت 1 ساعت در یخچال می گذاریم تا شکلات ها سفت شوند. در آخر این عسل شیرین خوشمزه را با چای زعفران سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا