آشپزی

طرز تهیه فیله مرغ سوخاری +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه فیله مرغ سرخ شده

فیله مرغ سوخاری یکی از غذاهای لذیذ و بین المللی است که در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد برای دیدن آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه فیله مرغ سرخ شده برای سرگرمی روز همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
فیله مرغ 400 گرم
آرد سفید 1.5 فنجان
پودر خمیرمایه 1 قاشق چایخوری
یک تخم مرغ 2 عدد
آبجو تک مالت 1 فنجان
آرد سوخاری درشت کافی
نمک و فلفل قرمز کافی
پودر سیر و پودر آویشن کافی

طرز تهیه فیله مرغ سرخ شده

مرحله اول

من آماده می کنم فیله مرغ سرخ شده خوشمزه در ابتدای کار فیله مرغ را به صورت نواری برش می دهیم سپس در ظرفی آرد سفید را به همراه بیکینگ پودر، تخم مرغ، ماءالشعیر معمولی و کمی نمک، فلفل سیاه، پودر سیر و پودر آویشن می ریزیم.

مرحله دوم

حالا با همزن دستی مواد را خوب هم میزنیم تا مخلوط و یکدست شود و گلوله ای از آرد باقی نماند. در مرحله بعد فیله های مرغ خرد شده را به کاسه اضافه کنید سپس خوب هم بزنید تا مواد با فیله ها ترکیب شوند.

سطح سوم

سپس روی کاسه را با سلفون می پوشانیم سپس به مدت 1 ساعت در یخچال قرار می دهیم تا فیله ها طعم دار شوند. بعد از این مدت یک قابلمه مناسب را روی حرارت ملایم قرار دهید و مقداری روغن مایع داخل آن بریزید.

مرحله چهارم

حالا اجازه دهید روغن خوب داغ شود، سپس فیله های مرغ را از کاسه خارج کرده و در آرد سوخاری درشت بغلتانید تا کاملا سطح آن ها را بپوشاند. سپس فیله ها را در روغن داغ می ریزیم و خوب سرخ می کنیم.

مرحله پنجم

وقتی فیله ها کاملا قرمز و طلایی شدند، آن ها را از تابه خارج کرده و روی دستمال کاغذی قرار دهید تا چربی اضافی آن گرفته شود. در آخر فیله های سرخ شده را با سیب زمینی سرخ شده سرو می کنیم. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا