آشپزی

طرز تهیه فیلینگ پنیری +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه فیلینگ پنیر

فیلینگ پنیر یکی از فیلینگ های خوشمزه ای است که با مواد ساده و به راحتی در دسترس تهیه می شود، شما می توانید از این فیلینگ خوش طعم و لذیذ برای تهیه انواع کیک، شیرینی و بیسکویت استفاده کنید و با این فیلینگ تزئین کنید. برای راهنمای کامل و گام به گام طرز تهیه فیلینگ پنیر به ادامه مطلب بروید سرگرمی روز همراه باشید

عناصر مقدار مواد
پنیر ماسکارپونه 200 گرم
شکر پودر شده 3 قاشق غذاخوری
کرم رنگ 40 گرم

طرز تهیه فیلینگ پنیر

مرحله 1: درست کردن پنیر

ابتدا مقداری پنیر خامه ای یا پنیر ماسکارپونه را در ظرفی بریزید و با همزن برقی حدود 2 دقیقه هم بزنید تا بافت کاملا یکدست و نرم شود.

مرحله 2: کاسه را تمیز کرده و پودر قند را اضافه کنید

سپس اطراف ظرف را با کفگیر تمیز بردارید تا پنیر به دور ظرف نچسبد و خشک شود، سپس کمی پودر قند به پنیر اضافه کنید، پودر قند را روی پنیر الک کنید، سپس با همزن برقی هم بزنید تا کاملا مخلوط و صاف..

مرحله 3: جایگزین های پودر شکر و روش پودر

اگر پودر قند ندارید می توانید از شکر استفاده کنید اما قبل از افزودن شکر بهتر است آن را در آسیاب یا همزن بریزید و کاملا خرد کنید.

مرحله 4: خامه صبحانه را اضافه کرده و مخلوط کنید

وقتی بافت مخلوط یکنواخت، نرم و یکدست شد خامه صبحانه را به آن اضافه کنید سپس هم بزنید تا مخلوط و یکدست شود تا عطر و طعم همه مواد کاملا با هم ترکیب شود تا مخلوط یکنواخت مخلوط شود و مخلوط شود. صاف.

مرحله 5: مخلوط را در یخچال بگذارید

سپس مخلوط را در ظرف تمیزی بریزید و در یخچال قرار دهید و اجازه دهید فیلینگ پنیر به مدت 12 ساعت در یخچال بماند تا خوب جا بیفتد و عطر و طعم خامه و پنیر کاملا با هم ترکیب شود و بافت آنها یکدست شود.

مرحله 6: کیک یا کلوچه و دسر را تزئین کنید

در آخر از فیلینگ پنیری روی کیک یا کلوچه بریزید و شکل دهید سپس روی آن را با مغزها و میوه های تازه تزئین کنید تا دسر شیک و مناسب برای پذیرایی و مهمانی ها باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا