آشپزی

طرز تهیه قرابیه نسکافه با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه قرابیه نسکافه را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه نسکافه کارابیا

نسکافه قرابیه یکی از انواع شیرینی های لذیذ و محلی ایرانی است که با دستور پخت های مختلف درست می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه نسکافه کارابیا برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای نسکافه
کره 200 گرم
روغن مایع ½ فنجان
یک تخم مرغ 2 عدد
پودر خمیرمایه 1 قاشق غذاخوری ورمیشل
پودر نسکافه 2 قاشق غذاخوری
شکر پودر شده 1 فنجان
ارد 4 فنجان

طرز تهیه نسکافه کارابیا

مرحله اول

برای تهیه نسکافه کارابیا لذیذ در ابتدای کار 30 دقیقه قبل کره را از یخچال خارج کرده و اجازه دهید دمای آن کاملا با دمای محیط هماهنگ شود. حالا فر را با دمای 170 درجه سانتیگراد روشن می کنیم.

مرحله دوم

سپس می گذاریم فر کاملا داغ شود سپس کره را که به دمای محیط رسیده است به همراه روغن مایع و قهوه و پودر قند در ظرف مناسبی می ریزیم و با همزن دستی هم می زنیم تا مواد خوب مخلوط شوند.

سطح سوم

سپس تخم مرغ را به همراه بیکینگ پودر به کاسه اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید تا مخلوط یکدست شود. حالا آرد را در الک بریزید و 3 بار الک کنید سپس کم کم به کاسه اضافه کنید.

مرحله چهارم

وقتی خمیر نرمی داشتید که به دست نمیچسبید، آرد اضافه نکنید و خمیر را داخل قیف وردنه با سر وردنه دلخواه بریزید. سینی فر را کاملا با کاغذ روغنی می پوشانیم.

مرحله پنجم

حالا مایه کیک را با فاصله از هم در قالب بریزید سپس قالب را در طبقه وسط فر قرار دهید. سپس اجازه دهید کارابی ها به مدت 10 تا 15 دقیقه در فر بمانند تا کاملا بپزند.

مرحله ششم

بعد از این مدت قالب را از فر خارج کرده و بدون اینکه به کارابی ها دست بزنید کاملا خنک شود سپس روی آن را با شکلات آب شده تزئین کرده و با چای تازه دم کرده سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا