آشپزی

طرز تهیه قرابیه وانیلی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه قرابیه وانیلی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه وانیلی کارابیا

قرابیه وانیلی یکی از انواع شیرینی های خوش طعم و لذیذ است که بافتی ترد و سبک دارد و می توانید این شیرینی خوشمزه را خیلی راحت و سریع تهیه کرده و نوش جان کنید.قرابیه وانیلی یک میان وعده مناسب و ساده برای همه افراد به خصوص کودکان است. برای معرفی کامل گام به گام طرز تهیه وانیلی کارابیا برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم وانیل است
کره نرم شده 125 گرم
روغن مایع 5 قاشق غذاخوری
شکر پودر شده 2/3 فنجان
نشاسته ذرت 2 قاشق غذاخوری
یک تخم مرغ 2 عدد
وانیل 1/4 قاشق چایخوری مربا
پودر خمیرمایه 5 گرم
پودر کاکائو 1 قاشق غذاخوری
ارد 2.5 فنجان
یک تکه شکلات کافی

طرز تهیه وانیلی کارابیا

مرحله اول

ابتدا کره ای که به دمای محیط رسیده و نرم شده را در ظرفی بریزید و کره را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود سپس شکر را داخل کاسه بریزید و با همزن برقی خوب بزنید تا کاملا یکدست شود. بافت مواد یکنواخت می شود.

مرحله دوم

سپس نشاسته ذرت را اضافه کرده و دوباره هم می زنیم تا کاملا یکدست شوند، سپس تخم مرغ ها را به مواد اضافه می کنیم و با همزن برقی به مدت 10 دقیقه هم می زنیم تا کاملا با مواد ترکیب شده و ترکیب شوند، سپس کاسه را خارج می کنیم.

سطح سوم

در مرحله بعد وانیل را روی مواد ریخته و مخلوط می کنیم تا طعم وانیل گرفته شود و کاملا به مواد جذب شود.

مرحله چهارم

سپس در ظرفی دیگر آرد و بکینگ پودر را مخلوط کرده و دو بار الک می کنیم تا قوام آرد سبک و یکنواخت شود سپس آرد را کم کم روی مخلوط مواد الک کرده و با لیسک یا دست در یک جهت مخلوط می کنیم. مخلوط کن تا خمیر یکدست شود. یکدست شود.

مرحله پنجم

سپس 1/4 از خمیر را جدا کرده و در ظرف دیگری بریزید و پودر کاکائو را به آن اضافه کنید و ورز دهید تا کاکائو کاملا به خمیر جذب شود سپس بقیه خمیر را کمی ورز دهید و در ظرف دیگری قرار دهید و بگذارید. کمی استراحت کن

مرحله ششم

سپس کف قالب یا سینی فر را با روغن مایع یا کره چرب کنید یا کف آن را کاغذ روغنی بچینید و سپس مقداری از خمیر ساده را بردارید و با دست کمی پهن کنید و سپس مقداری از خمیر کاکائو را بردارید و به آن شکل دهید. در وسط خمیر ساده.

مرحله هفتم

سپس دور خمیر ساده را بچرخانید و به شکل دلخواه در بیاورید، می توانید کلوچه ها را به شکل گردویی یا مستطیلی درآورید، همه خمیر را به همین ترتیب درست کنید و سپس در سینی فر بچینید و در فر از قبل گرم شده بپزید. . آن را بگذار

مرحله هشتم

سپس دمای فر را روی 170 درجه سانتیگراد تنظیم کنید و اجازه دهید شیرینی ها حدود 25 دقیقه بپزند تا طلایی شوند، سپس سینی را از فر خارج کرده و در دمای محیط قرار دهید تا کلوچه های وانیلی کمی خنک شوند.

مرحله نهم

بعد از خنک شدن کارابی ها را از کاغذ روغنی خارج کرده و در ظرف مناسبی بریزید سپس در ظرفی مقداری شکلات تخته ای بریزید و در کتری بانماری بخارپز کنید تا آب شوند سپس روی آن ها بریزید. کارابین و تزئین آن. سرگرمی روز چند غلاف وانیل را در ظرف مناسبی بریزید و به عنوان یک میان وعده خوشمزه و آسان همراه با چای یا قهوه سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا