آشپزی

طرز تهیه قرابیه پاستانه با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه قرابیه پاستانه را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه پاستا پاستا

قرابیه پشتانه یکی از انواع شیرینی های خوش طعم و لذیذ است که بافتی نرم و سبک دارد و میان وعده ای مناسب و سالم به ویژه برای کودکان است. برای آشنایی کامل و گام به گام طرز تهیه پاستا به ادامه مطلب بروید و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد مورد نیاز برای دریای کارائیب
مارگارین در دمای اتاق 250 گرم
کره 1 فنجان
شکر پودر شده 1 فنجان
نشاسته گندم 1.5 فنجان
یک تخم مرغ 1 قطعه
وانیل شکر 1 بسته 5 گرمی
پودر خمیرمایه 1 قاشق چایخوری
ارد 4.5 فنجان
مواد لازم برای رویه
شکلات تلخ 80 گرم
شکلات سفید 80 گرم

طرز تهیه پاستا پاستا

مرحله اول

ابتدا مارگارین را که به دمای محیط رسیده است در ظرفی ریخته، سپس روغن را اضافه کرده و هم می زنیم تا یکدست شود، سپس پودر قند را در آن ریخته و هم می زنیم تا شکر حل شود و خوب با کره و مارگارین مخلوط شود.

مرحله دوم

در مرحله بعد نشاسته گندم را به مواد اضافه کرده و هم میزنیم تا کاملا با هم مخلوط شوند سپس تخم مرغ را روی مواد ریخته و هم میزنیم تا گلوله شود و با مواد مخلوط شود سپس وانیل را اضافه کرده و هم میزنیم تا عطر داشته باشد وانیل را به مواد بزنید.

سطح سوم

سپس آرد را در ظرف دیگری الک می کنیم تا بافت آن سبک و یکدست شود، سپس با بکینگ پودر مخلوط می کنیم و سپس آرد را کم کم به مواد اضافه می کنیم و با دست هم می زنیم و ورز می دهیم تا خمیر نرم و یکدستی به دست آید. که به دست نمی چسبد

مرحله چهارم

سپس یک تکه از خمیر را به اندازه یک گردو بردارید و با دست شکل دهید و به شکل استوانه در آورید و سپس با چاقو دو سر استوانه را برش بزنید و صاف کنید و کف سینی فر را با کاغذ روغنی بچینید. و خمیر را با ریموت گیر داخل سینی می گذاریم

مرحله پنجم

سپس سینی را به مدت ده دقیقه در فر از قبل گرم شده قرار دهید و درجه حرارت را روی 170 درجه سانتیگراد قرار دهید و اجازه دهید حدود 15 دقیقه بپزند و کمی تغییر رنگ دهند، سپس سینی را از فر خارج کرده و در فر قرار دهید تا دمای محیط تنظیم شود. .

مرحله ششم

بعد از خنک شدن کارابین ها آنها را از کاغذ روغنی جدا کرده و در ظرف دیگری قرار دهید سپس شکلات تلخ را در ظرفی بریزید و در حمام آب روی بخار کتری ذوب کنید و سپس در قیف بریزید و روی کارابین ها را تزئین کنید.

مرحله هفتم

سپس شکلات سفید را در حمام آب ذوب کرده و روی کارابی ها بریزید و روی آن ها را تزئین کنید، سپس می توانید به سلیقه خود روی کارابی ها را با پسته، پودر نارگیل، تکه های گردو، تکه های فندق، کنجد و خلال بادام تزئین کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا