آشپزی

طرز تهیه لازانیا بدون فر با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه لازانیا بدون فر را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه لازانیا بدون فر

لازانیا بدون فر یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین غذاهایی است که می توان آن را به روش های مختلف تهیه کرد تا آموزش کامل و مرحله به مرحله آن را مشاهده کنید. طرز تهیه لازانیا بدون فر برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
گوشت چرخکرده 300 گرم
قارچ 200 گرم
لازانیا 1 بسته
فلفل 1 قطعه
رب گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری
پیاز 1 عدد وسط
سیر 2 قرص
پیتزا با پنیر کافی
نمک و فلفل کافی
پودر زردچوبه و آویشن کافی
مواد لازم برای سس را در آن قرار دهید
کره 50 گرم
ارد 1 قاشق غذاخوری
شیر نر 1 فنجان
پودر فلفل سیاه و آویشن کافی

طرز تهیه لازانیا بدون فر

مرحله اول

برای تهیه لازانیا خوشمزه بدون فر در ابتدای کار پیاز و سیر را ریز رنده کنید سپس ظرف مناسبی را روی حرارت ملایم قرار دهید. سپس مقداری روغن مایع به ماهیتابه بریزید و پیاز را به تابه اضافه کنید.

مرحله دوم

حالا پیاز را تفت می دهیم تا سبک و شفاف شود سپس مقداری سیر به همراه مقداری زردچوبه به تابه اضافه می کنیم و تفت دادن را ادامه می دهیم تا عطر سیر گرفته شود. سپس گوشت چرخ کرده را به تابه اضافه می کنیم.

سطح سوم

حالا گوشت را تفت می دهیم تا رنگ آن تغییر کند، سپس فلفل را به صورت ریز خرد می کنیم و قارچ را به صورت خلال می کنیم. وقتی گوشت کاملا آماده شد و تغییر رنگ داد قارچ ها را به تابه اضافه کنید و تفت دهید تا نرم شوند.

مرحله چهارم

حالا رب گوجه فرنگی را به تابه اضافه کنید و به تفت دادن ادامه دهید تا بوی خامی رب گوجه فرنگی از بین برود و سرخ شود. سپس فلفل سیاه را به همراه مقداری نمک، فلفل و پودر آویشن به تابه اضافه کنید.

مرحله پنجم

حالا مواد متوسط ​​را به مدت 2 تا 3 دقیقه سرخ کنید و تابه را از روی حرارت بردارید. در مرحله بعد ظرف مناسبی را تا نیمه از آب پر کنید و روی حرارت زیاد قرار دهید سپس اجازه دهید آب به نقطه جوش برسد.

مرحله ششم

وقتی آب به جوش آمد، ظرف را از روی حرارت بردارید، سپس ورقه های لازانیا را در تابه قرار دهید و اجازه دهید کاملا نرم شوند. حالا سس بشامل را با قرار دادن ظرف مناسب روی اجاق برای این کار آماده می کنیم.

مرحله هفتم

حالا کره را به تابه اضافه کنید و اجازه دهید کره آب شود سپس آرد را به تابه اضافه کنید و تفت دهید. سپس شیر را به قابلمه اضافه کنید و مدام هم بزنید تا آرد گلوله نشود و سس به قوام فرنی برسد.

مرحله هشتم

وقتی سس بشامل به غلظت ماس ​​رسید مقداری فلفل سیاه و پودر آویشن را به قابلمه اضافه کنید و هم بزنید سپس قابلمه را از روی حرارت بردارید. سپس پوسته های لازانیا را در آبکش می ریزیم تا آب اضافی آن گرفته شود.

مرحله نهم

در این مرحله داخل ظرف رژیمی را با کمی روغن مایع بپوشانید سپس کف ظرف را با ورقه های لازانیا بپوشانید. سپس پوسته های لازانیا را با سس بشامل پخش کنید و با قلم مو روی سطح پوسته ها بمالید.

مرحله دهم

حالا روی سس بشامل را با پنیر پیتزا بپوشانید سپس مقداری از مواد میانی را به طور یکنواخت روی پنیر پیتزا بریزید. به همین ترتیب ادامه می دهیم و روی پوسته آخر را فقط با بشامل و مقدار زیادی پنیر پیتزا می پوشانیم.

مرحله یازدهم

در این مرحله گچ را روی حرارت ملایم قرار می دهیم سپس مقدار کمی شیر داخل تابه می ریزیم و درب آن را می بندیم تا لازانیا در حین پخت خشک نشود. سپس قابلمه را روی شعله قرار می دهیم تا 40 دقیقه بپزد.

مرحله دوازدهم

بعد از این مدت ظرف را از روی حرارت بردارید سپس لازانیا را به اندازه و شکل دلخواه برش دهید. در آخر برش های لازانیا را در ظرف مورد نظر بریزید و با سس کچاپ و خردل سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا