آشپزی

طرز تهیه لازانیا رولی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه لازانیا رولی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه رول لازانیا

رول لازانیا یکی از غذاهای خوشمزه و ساده ایتالیایی است که با دستور پخت های مختلف می توانید آموزش کامل و مرحله به مرحله آن را ببینید. طرز تهیه رول لازانیا برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
لازانیا 1 بسته
سینه مرغ 400 گرم
پیاز 2 عدد
پیتزا با پنیر 200 گرم
فلفل ½ فلفل سیاه
قارچ 5 تکه
رب گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل کافی
مواد لازم برای سس را اضافه کنید
شیر نر 2 فنجان
کره 50 گرم
ارد 2 قاشق غذاخوری
سیر 3 قرص
نمک و فلفل کافی

طرز تهیه رول لازانیا

مرحله اول

من آماده می کنم رول لازانیا خوشمزه در ابتدای کار فلس های پیاز را جدا می کنیم سپس آن را ریز خرد می کنیم. در مرحله بعد گوشت مرغ را برش می دهیم سپس به قطعات کوچک برش می دهیم. سپس قارچ و فلفل را می شوییم.

مرحله دوم

حالا آبکش کنید تا آب اضافی گرفته شود. سپس قارچ را ورقه های نازک و فلفل را به صورت سنگ های ریز خرد می کنیم. در مرحله بعد یک تابه مناسب را روی حرارت ملایم قرار می دهیم سپس کمی روغن داخل تابه می ریزیم.

سطح سوم

در این مرحله پیاز را به تابه اضافه کنید سپس تفت دهید تا پیاز سبک و شفاف شود. سپس تکه های مرغ را به تابه اضافه می کنیم سپس به تفت دادن ادامه می دهیم تا مرغ سرخ شود و رنگ آن تغییر کند.

مرحله چهارم

حالا چاشنی لازانیا را به مخلوط مرغ اضافه می کنیم سپس تفت می دهیم تا عطر چاشنی لازانیا خارج شود. سپس قارچ های خرد شده را به مخلوط مرغ اضافه می کنیم سپس تفت می دهیم تا آب اضافی آن ها کشیده شود.

مرحله پنجم

در این مرحله فلفل های خرد شده را با مخلوط مرغ به تابه اضافه می کنیم سپس به تفت دادن ادامه می دهیم تا بوی خامی فلفل ها از بین برود. سپس پوره گوجه فرنگی را به مخلوط مرغ اضافه می کنیم.

مرحله ششم

حالا پوره گوجه فرنگی را تفت دهید تا پاستا کاملا سرخ شود سپس تابه را از روی حرارت بردارید. حالا یک قابلمه بزرگ روی اجاق می گذاریم و تا نیمه آن را با آب پر می کنیم. سپس کمی نمک و روغن اضافه می کنیم.

مرحله هفتم

در این مرحله که آب در حال جوشیدن است، ورقه های لازانیا را داخل آب می ریزیم و به مدت 10 دقیقه در قابلمه می گذاریم بجوشد تا نرم شود. وقتی پوسته های لازانیا نرم شدند، آن ها را آبکشی کنید، سپس اجازه دهید آب اضافی آن ها گرفته شود.

مرحله هشتم

حالا برای تهیه سس، تابه مناسبی را روی اجاق قرار دهید، سپس کره را به همراه سیر له شده به تابه اضافه کنید و کمی تفت دهید. سپس نمک و فلفل را به همراه آرد به مخلوط کره و سیر اضافه می کنیم.

مرحله نهم

در این مرحله پخت را ادامه می دهیم تا خامی آرد به دست آید. در مرحله بعد شیر را با 3 مرحله به قابلمه اضافه کنید و مرتب هم بزنید تا گلوله های آرد باز شوند. وقتی به غلظت دلخواه رسید از روی حرارت بردارید.

مرحله دهم

حالا فر را روی 180 درجه سانتیگراد قرار می دهیم سپس می گذاریم فر کاملا گرم شود. سپس داخل ظرف مورد نظر مقداری سس بشامل می ریزیم و با کفگیر به طور یکنواخت پخش می کنیم. حالا پوسته های لازانیا را روی سطح کار قرار می دهیم.

مرحله یازدهم

در این مرحله با قاشق، پوسته های لازانیا را با سس بشامل پخش کنید، سپس مخلوط متوسط ​​را روی پوسته ها بریزید. در مرحله بعد مقداری پنیر پیتزا روی مواد میانی لازانیا بریزید و سپس ورقه لازانیا را گرد کنید و با هم در ظرف بچینید.

مرحله دوم

در این مرحله بقیه پوسته های لازانیا را به همین ترتیب درست می کنیم و با هم در ظرف می چینیم. سپس پنیر پیتزا را روی رول های لازانیا می ریزیم سپس در طبقه وسط فر قرار می دهیم و اجازه می دهیم لازانیا به مدت 30 دقیقه بپزد.

مرحله سیزدهم

سرگرمی روز بعد از 30 دقیقه که رول های لازانیا پخت، گریل را روشن می کنیم تا پنیر روی لازانیا طلایی شود. سپس آن را از فر خارج کرده و در ظرف مورد نظر قرار دهید و با سس دلخواه سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا