آشپزی

طرز تهیه لقمه مرغ با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه لقمه مرغ را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

نحوه تهیه آن نیش مرغ

لقمه مرغ یکی از میان وعده های خوشمزه و خوش طعمی است که می توانید از آن به عنوان یک میان وعده سالم و مقوی استفاده کنید، لقمه مرغ به روش های مختلف با مواد مختلف تهیه می شود، این پیش غذای ساده و خوش طعم طرفداران زیادی دارد. برای معرفی کامل و گام به گام طرز تهیه ناگت مرغ برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای پخت مرغ مقدار مواد
سینه مرغ 1 قطعه
یک پیاز کوچک 1 قطعه
نمک و زردچوبه کافی
فلفل کافی
مواد لازم برای لقمه مرغ مقدار مواد
سینه مرغ ریشو 1 قطعه
فلفل شیرین نصف 1 عدد
قارچ 7 تا 8 عدد
پیاز درشت خرد شده 1 قطعه
سیر 2 تا 3 قرص
رب گوجه فرنگی 3 عدد
نمک کافی
فلفل سیاه و آویشن کافی
سس مایونز کافی
خردل کافی
پنیر برش خورده یا پنیر پیتزا کافی
نان لواش در مقادیر کافی
سس کچاپ یا سس گوجه فرنگی کافی
پودر آویشن کافی
پیازچه تازه، ریحان و شوید برای تزیین کافی
سیب زمینی سرخ کرده به مقدار مورد نظر

طرز تهیه ناگت مرغ

مرحله 1: پختن مرغ

ابتدا مقداری مرغ در قابلمه بریزید، می توانید از ساق یا سینه مرغ به دلخواه استفاده کنید، مقداری آب اضافه کنید، سپس مقداری نمک و زردچوبه روی آن بریزید و قابلمه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا مرغ خوب بپزد.

مرحله دوم: قابلمه را از روی حرارت بردارید و پیاز را خرد کنید

بعد از حدود یک ساعت که مرغ پخت، قابلمه را از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید تا در دمای محیط کمی خنک شود، سپس پیاز را پوست بگیرید، بشویید و خلالی کنید، سپس در تابه ای کمی روغن بریزید و روی آن بگذارید. حرارت کم.

مرحله 3: پیاز و قارچ را سرخ کنید

وقتی روغن داغ شد پیاز خرد شده را داخل آن بریزید و تفت دهید تا سبک و طلایی شود سپس چند قارچ را که شسته اید و ضایعات چرخ ها را از بین برده اید برش دهید و به پیاز اضافه کنید و تفت دهید تا آب آن گرفته شود. استخراج می شود

مرحله 4: فلفل بوداده را اضافه کنید

سپس فلفل قرمز را شسته و ریز خرد کنید و به مواد اضافه کنید سپس کمی تفت دهید تا عطر فلفل قرمز در مواد پخش شود زیباتر شود

مرحله پنجم: مرغ خرد شده را به مواد اضافه کنید و سیر را تفت دهید

سپس مرغ های سرد را ریش ریش کرده و به مواد اضافه می کنیم و کمی تفت می دهیم تا تمام قسمت های مرغ به همراه پیاز و فلفل سرخ شود و سیر را پوست گرفته و رنده می کنیم و به مواد اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا عطر سیر شود. از طریق مواد پخش کنید.

مرحله ششم: رب گوجه فرنگی و ادویه ها را به مواد اضافه کنید

سپس گوجه ها را شسته و در مخلوط کن بریزید و کاملا پوره کنید سپس رب گوجه فرنگی را داخل مواد ریخته و تفت دهید تا آب آن کشیده شود سپس ادویه هایی که شامل نمک فلفل سیاه و زردچوبه است به مواد اضافه کنید و کمی تفت دهید.

مرحله 7: زردچوبه را اضافه کنید

وقتی زردچوبه در مواد تغییر رنگ داد، همه مواد را خوب با هم مخلوط کنید تا مخلوط قهوه ای شود و داخل روغن بیفتد، سپس تابه را از روی حرارت بردارید، بگذارید حرارت اولیه خود را در دمای محیط از دست بدهد و کمی خنک شود.

مرحله هشتم: نان را برش داده و مواد را داخل آن بریزید

سپس یک تکه نان لواش را به شکل مربع برش دهید سپس مقداری سس مایونز و خردل روی آن بریزید و با قلم مو یا قاشق روی سطح نان پخش کنید سپس مقداری از مواد گوشتی را وسط آن قرار دهید. مواد گوشتی را در وسط یک تخت نان درست می کنند.

مرحله نهم: برش های پنیر یا پنیر پیتزا را روی مواد لقمه مرغ قرار دهید

مقدار مواد زیاده نه خیلی کم بعد یک ورقه پنیر روی مواد بذارید به جای پنیر میتونید از پنیر پیتزا استفاده کنید که روی مواد کمی پنیر پیتزا بریزید سپس نان رو روی همه تا کنید. دو طرف به یک مستطیل کوچک تبدیل می شود.

مرحله 10: نان را از هر طرف به شکل مستطیل تا کنید

باید نان را طوری تا کنید که مواد نریزد، سپس همه تکه ها را به همین ترتیب آماده کنید، سعی کنید تکه ها را از نظر اندازه و شکل یکسان کنید، سپس مقداری روغن در تابه بریزید و بریزید. روی حرارت ملایم تا روغن داغ شود..

مرحله یازدهم: لقمه ها را در سینی بچینید

سپس تکه های نان را طوری در تابه بچینید که قسمت تا شده ته آن باشد تا تکه باز نشود و محتویات داخل آن نیفتد سپس یک جسم سنگین روی آن ها قرار دهید تا از بین نرود. قطعات. شکل دهید و بگذارید تا نان رول ها سرخ شوند.

مرحله 12: سس کچاپ را روی لقمه ها بریزید

برای پخت تکه های مرغ می توانید از دستگاه گریل استفاده کنید، پس از آماده شدن تکه ها در ظرف مناسبی بریزید سپس به دلخواه روی تکه ها سس کچاپ یا گوجه فرنگی بریزید و کمی آویشن بپاشید.

مرحله سیزدهم: لقمه مرغ را تزئین کرده و سرو کنید

سپس روی لقمه مرغ را با چند برگ نعناع، ​​ریحان و شوید تازه تزیین کنید.می توانید مقداری سیب زمینی سرخ شده را به لقمه مرغ اضافه کنید.در آخر لقمه مرغ را به عنوان یک پیش غذای شیک برای سرو یا یک میان وعده خوشمزه و مقوی با انواع سرو سرو کنید. دارچین.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا