آشپزی

طرز تهیه لول کباب با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه لول کباب را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه لول کباب

لل کباب یکی از غذاهای بین المللی لذیذ است که می توان آن را در دستور العمل های مختلف تهیه کرد تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه لول کباب برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
پیاز 1 قطعه
گوشت چرخکرده 500 گرم
گوجه فرنگی 3 عدد
فلفل قرمز، فلفل سیاه و زردچوبه ½ قاشق چایخوری از هر کدام
نمک و سماق هر کدام 1 قاشق چایخوری
زعفران آب پز 3 قاشق غذاخوری
لیمو ترش 1 قطعه
پیاز و جعفری کافی

طرز تهیه لول کباب

مرحله اول

من آماده می کنم لال کباب خوشمزه در ابتدای کار، گوشت چرخ کرده را به همراه زعفران دم کرده، فلفل قرمز، فلفل سیاه، زردچوبه، نمک و سماق در ظرف مناسبی می ریزیم سپس پیاز را با دندان های ریز رنده شده رنده می کنیم.

مرحله دوم

حالا پیاز رنده شده را از صافی رد می کنیم تا آب اضافی آن گرفته شود و به کاسه اضافه می کنیم سپس خوب ورز می دهیم تا مواد مخلوط و یکدست شود. سپس به اندازه یک نارنگی مواد را از گوشت جدا می کنیم.

سطح سوم

در این مرحله گوشت را به شکل ماسوره در آورید و کنار بگذارید سپس تابه مناسبی را روی حرارت ملایم قرار دهید و کمی روغن مایع به آن اضافه کنید. حالا سیخ ها را در تابه می گذاریم و کاملا سرخ می کنیم.

مرحله چهارم

سپس جعفری را با کمی نمک و آب لیموی تازه له کنید و کنار بگذارید. حالا پوست گوجه ها را جدا می کنیم و ریز خرد می کنیم سپس سیخ های سرخ شده را از ماهیتابه خارج می کنیم و اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله مقداری نمک و فلفل به تابه بریزید و تفت دهید تا کاملا پخته و گوجه فرنگی ها له شوند. حالا نان لواش را به سس گوجه فرنگی آغشته کرده و یک رول کباب به همراه مقداری جعفری روی آن قرار دهید.

مرحله ششم

حالا مقداری از سس گوجه فرنگی را روی نان بریزید و روی نان را بپوشانید سپس به همین ترتیب ادامه دهید تا مواد تمام شود. سپس سیخ ها را در ظرف دلخواه می چینیم و با نمک و دوغ سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا