آشپزی

طرز تهیه مارشمالو با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه مارشمالو را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه مارشمالو

گل ختمی یکی از انواع غذاهای بین المللی ساده و خوشمزه است که در طعم ها و رنگ های مختلف قابل تهیه است تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه مارشمالو برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای مارشمالو
اب 240 گرم
قند 300 گرم
شکر پودر شده کافی
پودر ژلاتین 20 گرم
گلوکز 240 گرم
وانیل 1 قاشق چایخوری
نمک نوک یک قاشق چای خوری
رنگ خوراکی ژله ای کافی
اسانس مایع کافی

طرز تهیه مارشمالو

مرحله اول

من آماده می کنم یک باتلاق معمولی در ابتدای کار آب را به دو قسمت مساوی تقسیم می کنیم سپس پودر ژلاتین را به یک قسمت اضافه می کنیم و اجازه می دهیم پودر ژلاتین بدون هم زدن حالت اسفنجی به خود بگیرد.

مرحله دوم

حالا شکر را در ظرف مناسبی بریزید سپس گلوکز را به همراه آب باقیمانده به شکر اضافه کنید و ظرف را روی حرارت ملایم قرار دهید. سپس شربت را مدام هم بزنید تا ذرات شکر کاملا حل شود.

سطح سوم

در این مرحله اجازه دهید تا شربت به دمای 120 درجه برسد سپس اجاق گاز را خاموش کنید. در مرحله بعد ژلاتین را با همزن برقی به مدت 2 دقیقه مخلوط کنید سپس شربت داغ را به ژلاتین اضافه کنید.

مرحله چهارم

حالا مخلوط ژلاتین و شربت را به مدت 3 دقیقه با همزن برقی با سرعت بالا مخلوط کنید سپس اسانس و رنگ خوراکی مورد نظر را اضافه کنید. سپس دوباره 3-4 دقیقه هم می زنیم تا بافت آن کشدار و غلیظ شود.

مرحله پنجم

در این مرحله نمک و وانیل را به مخلوط گل ختمی اضافه کنید و دوباره به مدت 1 دقیقه هم بزنید. پس از آن ظرف مناسبی را انتخاب می کنیم و با کمی روغن مایع آغشته می کنیم سپس پودر قند را داخل آن الک می کنیم.

مرحله ششم

حالا داخل کاسه را با پودر قند بپوشانید سپس مخلوط گل ختمی را داخل آن بریزید. سپس مارشمالوها را به طور یکنواخت در ظرف پهن کرده و کاملا صاف می کنیم، سپس دوباره روی مارشمالوها را با پودر قند می پوشانیم.

مرحله هفتم

سرگرمی روز اجازه دهید مارشمالو به مدت 12 دقیقه در دمای اتاق بماند تا کاملا سفت شود. سپس پس از گذشت این مدت، مارشمالوها را به اندازه های دلخواه برش می دهیم سپس در ظرف مورد نظر قرار می دهیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا