آشپزی

طرز تهیه مارمالاد آلوچه با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه مارمالاد آلوچه را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه مارمالاد آلو

مارمالاد آلو یکی از انواع مرباهای خوشمزه و متنوعی است که معمولا برای تزیین برخی از کیک ها استفاده می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه مارمالاد آلو لطفا به ادامه مطلب بروید. و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای تهیه مارمالاد آلو
آلو یا ملس شیرین 300 گرم
قند 1.5 فنجان
اب 1 فنجان

طرز تهیه مارمالاد آلو

مرحله اول

برای تهیه یک مارمالاد آلو خوشمزه در ابتدای کار آلوهای شیرین را خوب می شوییم و در قابلمه مناسبی با آب قرار می دهیم سپس روی اجاق می گذاریم تا آلوها پخته و کاملا نرم شوند.

مرحله دوم

وقتی آلوها کاملا نرم شدند با چرخ گوشت آن ها را بکوبید تا قسمت گوشتی آن از هسته جدا شود سپس تابه را از روی حرارت بردارید. حالا صافی را روی ظرف مناسبی قرار می دهیم.

سطح سوم

در این مرحله آلوهای پخته شده را در آبکش ریخته و با چرخ گوشت یا دست خوب له کنید تا هسته و پوست آلوها جدا شود. سپس شکر را به قابلمه اضافه کنید و روی اجاق بگذارید تا مارمالاد بپزد.

مرحله چهارم

در صورت تمایل می توانید کمی رنگ به قابلمه اضافه کنید تا مارمالاد خوش رنگ تری به دست آید. وقتی مارمالاد پخته شد می گذاریم کاملا خنک شود سپس در ظرف مورد نظر بریزید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا