آشپزی

طرز تهیه مارمالاد توت فرنگی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه مارمالاد توت فرنگی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه مارمالاد توت فرنگی

مارمالاد توت فرنگی مارمالاد توت فرنگی یکی از انواع مارمالادهای خوشمزه و معطر است که معمولا به عنوان تزیین برخی از شیرینی ها و کیک ها استفاده می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه مارمالاد توت فرنگی برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای تهیه مارمالاد توت فرنگی
توت فرنگی 500 گرم
قند 500 گرم
ژلاتین 1 بسته
آبلیموی تازه 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه مارمالاد توت فرنگی

مرحله اول

من آماده می کنم مارمالاد توت فرنگی خوشمزه در ابتدای کار توت فرنگی ها را شسته سپس روی پارچه نخی تمیزی قرار می دهیم تا رطوبت اضافی آنها کاملا گرفته شود. حالا توت فرنگی ها را به دو قسمت تقسیم می کنیم.

مرحله دوم

حالا برش های توت فرنگی را با نصف شکر در هر لایه در قابلمه ای مناسب بپوشانید سپس درب قابلمه را ببندید و به مدت 6 تا 12 ساعت در یخچال قرار دهید تا آب توت فرنگی ها گرفته شود.

سطح سوم

بعد از این مدت قابلمه را از یخچال خارج کرده و روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا بجوشد سپس بقیه شکر را به قابلمه اضافه می کنیم. سپس کف توت فرنگی ها را با کفگیر جمع کرده و دور می اندازیم.

مرحله چهارم

توجه داشته باشید که با جمع کردن کف روی توت فرنگی ها یک مارمالاد کاملا شفاف به دست می آید. سپس توت فرنگی ها را در قابلمه با گوشت کوب برقی مخلوط می کنیم تا کاملا پوره شوند.

مرحله پنجم

وقتی شهد توت فرنگی کمی غلیظ شد، ژلاتین را در کمی آب حل کرده و به قابلمه اضافه کنید. بعد از 1 دقیقه آبلیموی تازه را به قابلمه اضافه کرده و هم بزنید و قابلمه را از روی حرارت بردارید.

مرحله ششم

حالا بگذارید مارمالاد کاملا خنک شود سپس آن را در ظرف شیشه ای درب دار بریزید. در آخر مارمالاد توت فرنگی را در جای خشک و خنک نگهداری می کنیم و از آن برای تزیین مقداری شیرینی استفاده می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا