آشپزی

طرز تهیه مارمالاد زردآلو با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه مارمالاد زردآلو را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه مارمالاد زردآلو

مارمالاد زردآلو یکی از انواع مارمالاد خوشمزه و بین المللی است که برای تزیین برخی از شیرینی ها و کیک ها استفاده می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه مارمالاد زردآلو برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای مارمالاد زردآلو
زردآلو 500 گرم
قند 500 گرم
زعفران آب پز 1 قاشق غذاخوری
جوهر لیمو نوک یک قاشق چای خوری

طرز تهیه مارمالاد زردآلو

مرحله اول

من آماده می کنم مارمالاد زردآلو خوشمزه در ابتدای کار زردآلوها را شسته و در آبکش می گذاریم تا کاملا خشک شوند. سپس هسته زردآلوها را جدا می کنیم و داخل غذاساز می ریزیم سپس خوب مخلوط می کنیم.

مرحله دوم

وقتی زردآلوها پوره شد هم زدن را قطع می کنیم و همراه با شکر در ظرف مناسبی می گذاریم. سپس پوره زردآلو را خوب هم بزنید تا شکر حل شود، سپس تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید.

سطح سوم

حالا پوره زردآلو را مدام هم می زنیم تا شکر کاملا حل شود سپس با قاشق کف روی مارمالاد را جمع کرده و دور می ریزیم تا مارمالاد رنگ شفاف و براقی به خود بگیرد و اجازه می دهیم 20 دقیقه بجوشد.

مرحله چهارم

پس از گذشت این مدت زمانی که مارمالاد قوام مناسبی پیدا کرد، زعفران دم کرده را به همراه آبلیمو به تابه اضافه کنید و پس از هم زدن، قابلمه را از روی حرارت بردارید. حالا ماهیتابه را از روی حرارت بردارید.

مرحله پنجم

اگر به مارمالاد سفت علاقه دارید، می توانید 1 قاشق چایخوری پودر ژلاتین را با 1 قاشق غذاخوری آب مخلوط کرده و به تابه اضافه کنید. حالا بگذارید مارمالاد خنک شود. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا