آشپزی

طرز تهیه مگنولیا شکلاتی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه مگنولیا شکلاتی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه ماگنولیا شکلاتی

ماگنولیا شکلات یکی از دسرهای محبوب و بسیار خوشمزه در ترکیه است که با مواد مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ماگنولیا شکلاتی در ادامه مطلب همراه باشید. و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
شیر نر 3 لیوان
نشاسته ذرت 2 قاشق غذاخوری کامل
زرده 2 عدد
قند ½ فنجان
شکلات سفید 100 گرم
کره 1 قاشق غذاخوری پر
وانیل ½ قاشق چایخوری
کرم رنگ 1 بسته 200 گرمی
موز 1 قطعه
بیسکویت لوتوس یا انواع دیگر 10 عدد

طرز تهیه ماگنولیا شکلاتی

مرحله اول

برای تهیه دسر ماگنولیا شکلاتی در ابتدای کار شیر را به همراه زرده و شکر و نشاسته ذرت در قابلمه ای مناسب بریزید و با همزن دستی هم بزنید تا مواد مخلوط شوند.

مرحله دوم

در این مرحله قابلمه را روی اجاق می گذاریم و به آرامی مواد را هم می زنیم تا شروع به جوشیدن کنند و به قوام بیایند. اجاق گاز باید ضعیف باشد تا نشاسته کاملا پخته شود و طعم دسر را خراب نکند.

سطح سوم

بعد از اینکه مواد با هم ترکیب شدند و حالت دوغبی پیدا کردند، قابلمه را از روی حرارت بردارید و کره را به همراه شکلات و وانیل به قابلمه اضافه کنید و کمی هم بزنید تا کره کاملا آب شود.

مرحله چهارم

بعد از اینکه کره و شکلات کاملا ذوب شدند، یک لیوان از مواد را به خامه اضافه کنید و هم بزنید تا به دمای یکنواخت برسند، سپس به مواد داخل قابلمه اضافه کنید و ۲ تا ۳ دقیقه هم بزنید.

مرحله پنجم

کف بشقاب های سرو را با پودر بیسکویت بپوشانید، سپس روی بیسکویت ها مقداری موز ورقه شده بچینید و در ردیف بعدی مقداری از خامه دسر بریزید. این مراحل را یک بار دیگر تکرار می کنیم تا ظروف پر شوند.

مرحله ششم

حالا بقیه بیسکویت ها را پودر کرده و برای تزیین روی دسرها می ریزیم. در آخر دسرها را داخل یخچال می گذاریم تا سفت شوند. بعد از یکی دو ساعت می توانیم دسر را سرو کنیم.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا