آشپزی

طرز تهیه مینی کوکی ساندویچی با دستور پخت محرمانه در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه مینی کوکی ساندویچی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه مینی بیسکویت ساندویچی

طرز تهیه ساندویچ مینی بیسکویت یکی از آن دستورهای خاص و فوق العاده ای است که می خواهیم در آن درست کنیم.و در آخر سایت آموزشیاجازه دهید شما را معرفی کنیم. این دستور غذا نه تنها برای موقعیت های خاص، بلکه برای لحظات شیرین روزمره نیز مناسب است.

برای تهیه مینی کیک ساندویچی ابتدا کره، پودر قند، تخم مرغ، وانیل، نشاسته ذرت، بکینگ پودر، کره مایع و آرد را با هم مخلوط می کنیم تا خمیر نرم و لطیفی به دست آید، سپس گلوله های کوچکی از خمیر درست می کنیم و روی آن ها قرار می دهیم. کاغذ روغنی کنید و چنگال را فشار دهید تا روی سطح آنها شیار ایجاد شود. کیک ها را در فر گرم شده با دمای 180 درجه به مدت 15 تا 20 دقیقه بپزید. بعد از سرد شدن به دلخواه بین دو شیرینی مربا می چینیم و لبه های آنها را در نارگیل میغلطانیم تا مینی کوکی های ساندویچی خوشمزه و زیبایی داشته باشیم.

عناصر اندازه ی
آرد قنادی 600 گرم
شکر پودر شده 90 گرم
کره با دمای محیط یکسان است 250 گرم
روغن مایع 100 میلی لیتر
یک تخم مرغ 1 قطعه
نشاسته ذرت 1 قاشق غذاخوری
پودر خمیرمایه 1 قاشق چایخوری
وانیل شکر 1 بسته
شیرینی دلخواه کافی
پودر نارگیل کافی

طرز تهیه مینی بیسکویت ساندویچی

مرحله 1: آماده سازی خمیر

ابتدا کره دمای اتاق و پودر قند الک شده را در یک کاسه بزرگ ریخته و با همزن دستی یا برقی خوب هم میزنیم تا کاملا یکدست و پفکی شود سپس تخم مرغ و شکر وانیل را اضافه کرده و دوباره هم میزنیم تا مخلوط یکدست و یکدست شود. در این مرحله نشاسته ذرت و بکینگ پودر را به مخلوط اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد کاملا با هم ترکیب شوند.

مرحله 2: کره و آرد را اضافه کنید

وقتی مخلوط خوب با هم ترکیب شد، کره مایع را به آرامی اضافه کنید و همزمان هم بزنید تا مایع و خمیر خوب با هم ترکیب شوند. حالا 2/3 آرد شیرینی پزی را به آرامی به مخلوط اضافه کنید و مخلوط کنید. مهم است که آرد را به تدریج اضافه کنید تا بافت خمیر درست بماند.

مرحله 3: بافت خمیر را تنظیم کنید

آرد را کم کم اضافه کنید تا خمیر به دست نچسبد و نرم و لطیف شود. ممکن است نیازی به استفاده از تمام آرد موجود نباشد. مهم است که خمیر به جایی برسد که بتوان آن را شکل داد، اما نه خیلی سفت.

مرحله 4: کوکی ها را شکل دهید

از خمیر تمام شده، گلوله های کوچکی به اندازه یک گردو جدا کنید، سپس هر توپ را در سینی پوشانده شده با کاغذ پخت قرار دهید. با پشت یک چنگال، سطح هر کوکی را به آرامی فشار دهید تا فرورفتگی های ریز ایجاد شود و کمی صاف شوند.

مرحله 5: پخت کوکی ها

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم کنید. ورقه کوکی را در فر قرار دهید و حدود 15 تا 20 دقیقه یا تا زمانی که کوکی ها کمی طلایی شوند بپزید.

مرحله 6: کوکی ها را خنک کنید

بعد از پخت کیک ها را از فر خارج کنید و روی توری سیمی بگذارید کمی خنک شوند. این مرحله بسیار مهم است زیرا این زمانی است که کوکی ها به بافت نهایی خود می رسند.

مرحله 7: درست کردن مربا

مربای مورد نظر را انتخاب کنید و در صورت تمایل با استفاده از مخلوط کن یا غذاساز آن را کاملا یکدست کنید. بدین ترتیب مربا به راحتی بین دو شیرینی جا می شود و بافتی نرم و دلپذیر ایجاد می کند.

مرحله هشتم: شیرینی ها را با مربا پر کنید

بعد از خنک شدن کامل شیرینی ها، مقداری از مربای آماده شده را روی یکی از شیرینی ها بمالید و دیگری را روی آن قرار دهید تا ساندویچ شود. مقدار مربا باید به اندازه ای باشد که کمی از لبه ها بیرون بزند.

مرحله 9: شیرینی ها را تزئین کنید

در آخر لبه های ساندویچ کوکی ها را کمی در آرد نارگیل بغلتانید تا خوب بچسبند. این کار بافتی ترد و طعم مطبوعی به کلوچه ها می دهد و ظاهری زیبا و جذاب به آن ها می بخشد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا