آشپزی

طرز تهیه میگو پفکی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه میگو پفکی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه میگوی پف کرده

میگوی پفکی یک غذای دریایی بین المللی است که می توان آن را با طعم های مختلف تهیه کرد تا آموزش کامل مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه میگوی پف کرده برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
میگو 500 گرم
یک تخم مرغ 4 عدد
ارد 4 قاشق غذاخوری
شیر نر ½ فنجان
پودر خمیرمایه 1 قاشق غذاخوری
سس فلفل 1 قاشق غذاخوری
خردل 1 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل 1 قاشق چایخوری
پودر سیر، آویشن و زنجبیل هر کدام 1 قاشق چایخوری
آبلیموی تازه ½ لیموترش تازه
کره 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه میگوی پف کرده

مرحله اول

برای تهیه میگو پفکی به سبک رستورانی ابتدا میگو را در ظرف مناسبی بریزید سپس آبلیموی تازه، پودر سیر، پودر آویشن، پودر زنجبیل، نمک و فلفل را اضافه کنید و مخلوط کنید.

مرحله دوم

حالا سس خردل را به همراه سس چیلی به میگو اضافه کنید سپس هم بزنید تا میگو با مواد طعم دهنده مخلوط شود. سپس روی کاسه را با سلفون بپوشانید و به مدت 1 ساعت در یخچال بگذارید.

سطح سوم

در این مرحله زرده ها را از سفیده ها جدا می کنیم سپس در دو کاسه جداگانه اضافه می کنیم. سپس سفیده ها را با همزن برقی به مدت 5 دقیقه بزنید تا کاملا پف کند و کدر شود.

مرحله چهارم

حالا شیر را به همراه آرد و کره ذوب شده و بکینگ پودر به سفیده اضافه می کنیم و با دور همزن برقی هم می زنیم. سپس زرده را به سفیده اضافه کرده و مخلوط کنید.

مرحله پنجم

در این مرحله بعد از 1 ساعت میگوها را از یخچال خارج می کنیم. بعد از آن ابتدا یک تابه مناسب را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و به میزانی که میگوها در آن شنا کنند روغن مایع می ریزیم سپس می گذاریم خوب داغ شود.

مرحله ششم

در آخر میگوها را ابتدا در آرد میغلطانیم سپس داخل خمیر قرار میدهیم تا کاملا بپوشند. سپس میگوها را در تابه ریخته و کاملا سرخ می کنیم. در آخر میگو پف کرده را با سیب زمینی سرخ شده سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا