آشپزی

طرز تهیه نان موز و گردو با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه نان موز و گردو را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه نان موز و گردو

نان گردویی موزی یکی از نان های خوشمزه و لذیذی است که بافتی سبک و نرم دارد.این نان شبیه نان تست گردویی موزی است که طرفداران زیادی دارد و بسیار راحت و سریع آماده می شود و برای صبحانه استفاده می شود.قرار داده می شود. برای راهنمای کامل گام به گام طرز تهیه نان اسپند موزی، به ادامه مطلب بروید و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

عناصر مقدار مواد
ارد 1 و 2.1 فنجان
جوش شیرین 1 قاشق چایخوری
نمک 1/2 قاشق چایخوری
یک تخم مرغ 2 عدد
وانیل 1/2 قاشق چایخوری
کره 1/2 فنجان
قند 3.4 فنجان
موز رسیده و له شده 3 عدد
گردو 1/2 فنجان
پودر خمیرمایه 1 قاشق چایخوری
دارچین 1 قاشق چایخوری

طرز تهیه نان موز و گردو

مرحله 1: مخلوط کره و شکر را آماده کنید

برای تهیه نان موز و اسپند ابتدا در ظرفی مقداری کره بریزید سپس شکر را به آن اضافه کنید و با همزن برقی هم بزنید تا کاملا مخلوط شود و بافتی یکدست و کرمی به دست آید سپس تخم مرغ ها را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا گلوله شود. .

مرحله 2: وانیل را اضافه کنید

وقتی بافت مخلوط یکنواخت و غلیظ شد، کمی وانیل به مخلوط اضافه کنید و هم بزنید تا عطر وانیل به مواد نفوذ کند و بوی تخم مرغ از بین برود.

مرحله 3: موز را له کنید

سپس موزها را پوست بگیرید و در ظرفی بریزید و با چنگال فشار دهید و کاملا له کنید و به مخلوط مواد اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند و طعم موز گرفته شود. بهتر است از موز رسیده استفاده کنید.

مرحله چهارم: گردو را خرد کرده و آرد را الک کنید

سپس مقداری گردو را بنا به ذائقه و سلیقه خود با دست چرخ کرده و به مخلوط مواد اضافه کرده و هم می زنیم تا به طور یکنواخت در تمام قسمت های مخلوط پخش شود سپس مقداری آرد را در ظرف دیگری الک می کنیم تا بافت آن سبک و یکدست شود. .

مرحله 5: بیکینگ پودر و ادویه ها را با آرد ترکیب کنید

سپس مقداری بیکینگ پودر به آرد اضافه کرده و هم میزنیم تا کاملا مخلوط شود سپس مقداری نمک و جوش شیرین را داخل آرد ریخته و با آنها مخلوط کرده و مخلوط میکنیم سپس به سلیقه خود مقداری دارچین به آرد اضافه میکنیم و اضافه میکنیم و مخلوط میکنیم.

مرحله ششم: آرد را دوباره الک کرده و با مواد اصلی مخلوط می کنیم

مخلوط آرد را سه بار الک کنید تا همه مواد کاملا با هم ترکیب و یکدست شوند سپس مخلوط آرد را به مخلوط مواد اضافه کنید و به آرامی با لیسک به صورت دورانی در یک جهت هم بزنید تا کاملا یکدست و یکدست شود. و آرد گلوله نمی شود.

مرحله 7: آماده سازی قالب و ریختن مخلوط

سپس داخل قالب را با روغن مایع یا کره چرب کنید یا کف قالب را کاغذ پخت بچینید و سپس خمیر نان را داخل قالب روی کاغذ چرب شده بریزید و سطح آن را صاف کنید و سپس قالب را به مدت 10 دقیقه در فر از قبل گرم شده قرار دهید. تنظیم شده است

مرحله هشتم: پخت در فر با دمای معین

سپس دمای فر را روی 170 درجه سانتیگراد قرار دهید و کیک را به مدت 40 دقیقه در فر بگذارید تا روی آن طلایی شود و در 30 دقیقه اول دقت کنید که در فر را باز نکنید زیرا بالا آمدن نان تست از بین می رود و شکل از بین می رود، خراب می شود.

مرحله 9: نان موز و اسپند را برش داده و سرو کنید

بعد از اینکه نان خوب پخت و آماده شد، آن را به شکل و اندازه دلخواه برش دهید، سپس تکه های نان موز و گردو را در ظرف مناسبی بریزید و این نان خوش طعم و خوشمزه را با کره، مربا، عسل، خامه سرو کنید و چای تازه را برای. صبحانه


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا