آشپزی

طرز تهیه ناگت ماهی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه ناگت ماهی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه نیش ماهی

لقمه ماهی یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین غذاهای بین المللی است که در دستور پخت های مختلف قابل تهیه است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله درست کردن لقمه ماهی در ادامه مطلب و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
ماهی بدون استخوان 600 گرم
زعفران آب پز 3 قاشق غذاخوری
یک تخم مرغ 2 عدد
بیسکویت نمکی 6 عدد
آرد سوخاری 1 فنجان
پیتزا با پنیر 1 فنجان
پودر سیر، پودر پیاز و ادویه ماهی کافی
فلفل سیاه، نمک و زردچوبه کافی

طرز تهیه نیش ماهی

مرحله اول

برای تهیه ناگت مرغ خوشمزه، در ابتدای کار فیله ماهی، پنیر پیتزا، چوب شور، پیاز و مقداری پودر سیر را در غذاساز بریزید، سپس خوب هم بزنید تا ناگت ها کاملا پوره و صاف شوند.

مرحله دوم

حالا سطح کار را با سلفون می پوشانیم و مواد ناگت را روی آن می ریزیم سپس با وردنه باز می کنیم و با چاقوی مورد نظر شکل می دهیم. سپس تخم مرغ آب پز و زعفران را در ظرف مناسبی بریزید.

سطح سوم

در این مرحله تخم مرغ ها را با چنگال خوب هم می زنیم تا بافت آن ها از انعقاد خارج شود. سپس آرد سوخاری را به همراه مقداری پودر سیر، نمک، ادویه ماهی و پودر پیاز در ظرف مناسبی بریزید و مخلوط کنید.

مرحله چهارم

حالا فلفل سیاه و زردچوبه را به کاسه آرد سوخاری اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. بعد یک قابلمه مناسب را روی حرارت ملایم قرار می دهیم سپس به اندازه ای روغن می ریزیم که لقمه ها در آن شناور شوند.

مرحله پنجم

در این مرحله اجازه دهید کره خوب داغ شود سپس تکه های شکل داده شده را ابتدا در تخم مرغ فرو کرده و خارج کنید. حالا لقمه ها را در مخلوط آرد نان بغلتانید تا سطح آنها را کاملا بپوشاند.

مرحله ششم

سپس لقمه ها را در قابلمه می گذاریم و خوب سرخ می کنیم و سپس روی دستمال آشپزخانه می گذاریم و اجازه می دهیم روغن اضافی آن کشیده شود. در آخر لقمه ها را با سس به دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا