آشپزی

طرز تهیه هات چاکلت با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه هات چاکلت را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه هات چاکلت

هات چاکلت یکی از انواع نوشیدنی های داغ بین المللی است که با دستور پخت های مختلف می توان آن را تهیه کرد تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه هات چاکلت برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای 2 نفر
شیر پر چرب 2 لیوان
پودر کاکائو 2 قاشق غذاخوری
نشاسته ذرت 2 قاشق غذاخوری
قند 4 قاشق غذاخوری
اسانس وانیل 1 قاشق چایخوری
یک تکه شکلات 100 گرم
کرم رنگ کافی

طرز تهیه هات چاکلت

مرحله اول

برای تهیه هات چاکلت کافی شاپی در ابتدای کار شیر را به همراه نشاسته ذرت و پودر کاکائو و شکر و اسانس وانیل در ظرف مناسبی ریخته سپس هم می زنیم تا مواد داخل شیر حل شده و کاملا یکدست شود.

مرحله دوم

حالا قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و مدام هم می زنیم تا مخلوط شیر فرو نرود. سپس وقتی مخلوط شیر داغ شد، شکلات را ریز خرد کرده و اضافه کنید.

مرحله سوم من

در این مرحله مخلوط هات چاکلت را مدام هم می زنیم تا بجوشد. بعد که هات چاکلت به جوش آمد حرارت را خاموش می کنیم سپس لیوان مناسب سرو را انتخاب کرده و هات چاکلت را داخل آن می ریزیم.

مرحله چهارم

در آخر خامه قنادی را با چکش برقی 7-10 دقیقه بزنید تا فرم بگیرد. سپس خامه را داخل قیف بریزید و روی هات چاکلت بریزید سپس هات چاکلت را گرم سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا