آشپزی

طرز تهیه پاستای میت بال با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه پاستای میت بال را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه پاستا با کوفته

پاستا با کوفته یکی از غذاهای لذیذ و اصیل ایتالیایی است که می توانید آن را به روش های مختلف تهیه کنید تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه پاستا با کوفته برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
پاستا 1 بسته
گوشت چرخکرده 500 گرم
پیاز 1 قطعه
سیر 2 قرص
آرد سوخاری 6 قاشق غذاخوری
شیر نر 3 قاشق غذاخوری
یک تخم مرغ 1 قطعه
فلفل سیاه، فلفل قرمز و نمک کافی
مواد لازم برای سس گوجه فرنگی
گوجه فرنگی 4 عدد
پیاز 1 قطعه
فلفل 1 قطعه
رب گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری
آب ماکارونی ½ فنجان
روغن مایع 2 قاشق غذاخوری
پنیر چدار یا گودا کافی
پودر آویشن، فلفل سیاه و نمک کافی

طرز تهیه پاستا با کوفته

مرحله اول

برای تهیه کوفته های خوشمزه در ابتدای کار پیاز را به صورت حبه های کوچک رنده می کنیم و از صافی رد می کنیم تا آب اضافی آن گرفته شود سپس همراه با گوشت چرخ کرده در ظرف مناسبی قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا آرد نان، شیر، تخم مرغ، سیر رنده شده و مقداری فلفل سیاه، پاپریکا و نمک را به کاسه اضافه کنید، سپس به مدت 2 دقیقه خوب هم بزنید تا مواد گوشت با هم مخلوط و یکدست شود.

سطح سوم

سپس مواد گوشت را به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار می دهیم تا طعم ها با هم مخلوط شوند. در این فاصله قرار است سس گوجه فرنگی درست کنیم که گوجه فرنگی ها را برای این منظور می شوییم.

مرحله چهارم

حالا پوست گوجه ها را جدا می کنیم و با دندانه های ریز روی رنده رنده می کنیم تا گوجه ها پوره شوند. سپس پیاز و فلفل را ورقه های نازک می کنیم و یک قابلمه آب را روی حرارت زیاد می گذاریم.

مرحله پنجم

وقتی آب به جوش آمد پاستا را به قابلمه اضافه کنید سپس پاستا را در آب در حال جوش بگذارید تا کاملا بپزد. حالا گوشت را از یخچال خارج کرده و به اندازه یک گردوی درشت برش دهید.

مرحله ششم

وقتی پاستا کاملا پخت و نرم شد، قابلمه را از روی حرارت بردارید و در آبکش بگذارید تا آب اضافی آن گرفته شود. سپس ظرف مناسبی را روی حرارت ملایم قرار دهید و کمی روغن مایع به آن اضافه کنید.

مرحله هفتم

وقتی روغن خوب داغ شد گوشت چرخ کرده را به تابه اضافه کرده و کاملا تفت می دهیم و سپس از ماهیتابه خارج کرده و پیاز خرد شده را اضافه می کنیم. وقتی پیاز کمی نرم شد، فلفل را به تابه اضافه کنید.

مرحله هشتم

حالا پوره گوجه فرنگی را به همراه گوشت چرخ کرده و مقداری پودر آویشن و فلفل و نمک به تابه اضافه کنید سپس درب تابه را ببندید و اجازه دهید گوشت به مدت 30 دقیقه روی حرارت بماند تا کاملا بپزد.

مرحله نهم

بعد از این مدت پنیر چدار را روی مواد داخل تابه درشت رنده کنید سپس اجازه دهید پنیر کاملا آب شود. حالا ماکارونی پخته شده را در ظرف مورد نظر بریزید و مواد را روی پاستا بریزید و با ریحان تزیین کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا