آشپزی

طرز تهیه پاستا با سوسیس با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه پاستا با سوسیس را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه پاستا با سوسیس

ماکارونی با سوسیس یکی از غذاهای ساده و خوشمزه ایتالیاست که با مواد مختلفی تهیه می شود برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله. طرز تهیه پاستا با سوسیس ادامه دادن با و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
پاستا پنه یا پروانه ای 500 گرم
سوسیس 300 گرم
رب گوجه فرنگی 5 تکه
پنیر پارمسان 3 قاشق غذاخوری
کرم رنگ 3 قاشق غذاخوری
فلفل سیاه (اختیاری) 1 قطعه
سیر 3 قرص
پیاز 1 قطعه
روغن زیتون 3 قاشق غذاخوری
ریحان یا نعناع یا جعفری خشک کافی
گوجه فرنگی، فلفل و نمک را مزه دار کنید کافی

طرز تهیه پاستا با سوسیس

مرحله اول

برای تهیه ماکارونی با سوسیس به روش مونتاژی ابتدا پوسته سوسیس را جدا می کنیم سپس آن را به صورت حلقه ای برش می دهیم. سپس یک تابه مناسب را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و روغن زیتون را به آن اضافه می کنیم.

مرحله دوم

حالا سوسیس را به تابه اضافه کنید و تفت دهید تا قهوه ای شود سپس کنار بگذارید. در مرحله بعد فلس ها را از سیر و پیاز جدا می کنیم و سپس آنها را می شوییم و هر دو را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم.

سطح سوم

در این مرحله گوجه ها را می شوییم سپس با دندانه های ریز رنده رنده می کنیم تا کاملا پوره شوند. در مرحله بعد فلفل را شسته و به صورت نگینی مانند پیاز و سیر خرد می کنیم.

مرحله چهارم

حالا پیاز را به همان ماهیتابه ای که سوسیس سرخ کرده بودیم اضافه می کنیم سپس تفت می دهیم تا پیاز سبک و شیشه ای شود. سپس سیر را به پیاز اضافه می کنیم سپس به تفت دادن ادامه می دهیم تا عطر سیر آزاد شود.

مرحله پنجم

در این مرحله پوره گوجه فرنگی را به همراه فلفل، ادویه گوجه فرنگی، فلفل سیاه، نمک و ریحان خشک، جعفری خشک یا جعفری خشک به تابه اضافه کنید سپس تفت دهید تا سس غلیظ شود.

مرحله ششم

حالا یک قابلمه آب را روی حرارت زیاد می گذاریم سپس اجازه می دهیم آب به نقطه جوش برسد. سپس ماکارونی ها را به آب در حال جوش اضافه کنید، سپس آنها را در آب در حال جوش بگذارید تا نیمه تمام شود.

مرحله هفتم

در این مرحله ۱ فنجان آب پاستا را به همراه خامه صبحانه به سس غلیظ شده اضافه کنید سپس هم بزنید. سپس ماکارونی ها را کمی که زنده هستند آبکش می کنیم سپس به پوره گوجه فرنگی اضافه می کنیم.

مرحله هشتم

حالا سوسیس را به سس اضافه کنید سپس هم بزنید تا مواد یکدست و یکدست شوند. سپس اجازه دهید پاستا در سس بماند تا کاملا بپزد. در آخر پارمزان را به پاستا اضافه کرده و سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا