آشپزی

طرز تهیه پاستا فتوچینی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه پاستا فتوچینی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه پاستا فتوچینی

پاستا فتوچینی یکی از غذاهای لذیذ و لذیذ ایتالیایی است، این غذای معطر طرفداران زیادی دارد و به روش های مختلف و با مواد متنوع، بسیار سریع و آسان و بسیار مناسب و شیک برای سرو تهیه و آماده می شود. برای معرفی کامل و گام به گام طرز تهیه پاستا فتوچینی برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
پاستا فتوچینی 1 بسته
سینه مرغ 2 عدد
قارچ 400 گرم
پیاز متوسط 1 قطعه
سیر 6 عدد قرص
جعفری 1 مشت
پنیر پارمسان 200 گرم
نمک 1 و نیم قاشق چایخوری
فلفل سیاه و پاپریکا هر کدام 1 قاشق چایخوری
آویشن نصف قاشق چایخوری
پودر تخم گشنیز نوک یک قاشق چای خوری
چهار رنگ فلفل کافی
چاشنی برای پاستا کافی
مواد لازم برای سس را در آن قرار دهید
شیر نر 2 فنجان
ارد 1 قاشق غذاخوری
کره 100 گرم
جوز هندی نوک یک قاشق چای خوری

طرز تهیه پاستا فتوچینی

مرحله اول

ابتدا قارچ ها را تمیز و شسته و حلقه ای برش دهید سپس در تابه ای مقداری روغن بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا روغن آن آب شود سپس قارچ ها را در تابه بریزید و تفت دهید تا طعم روغن کاملا گرفته شود. . به قارچ ها

مرحله دوم

سپس مقداری پودر سیر روی قارچ ها بپاشید و هم بزنید تا عطر سیر کاملا به قارچ ها برود، سپس یک عدد لیموترش را بشویید و دو نیم کنید، آب آن را بگیرید و داخل مواد بریزید و هم بزنید تا قارچ ها سیاه شوند. حرارت .

سطح سوم

سپس پیاز را نگینی خرد کرده و در تابه ای مقداری روغن و کره بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا کره ذوب شود و کاملا با کره مخلوط شود و بعد از داغ شدن روغن پیاز را در تابه بریزید و تفت دهید تا سبک شود. طلایی .

مرحله چهارم

سپس سیر را پوست کنده و ریز خرد کنید و در تابه ای بریزید و تفت دهید تا بوی سیر گرفته شود و سپس سینه مرغ را به صورت نوارهای نازک برش دهید و در ماهیتابه بگذارید و تفت دهید و هم بزنید تا تمام قسمت های مرغ کاملا قرمز هستند و رنگ آن باید طلایی باشد.

مرحله پنجم

سپس نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمز، فلفل چهار رنگ، چاشنی ماکارونی و آویشن را به ماهیتابه اضافه کنید و تفت دهید تا عطر ادویه ها گرفته شود و جوجه ها کاملاً جذب شوند و بعد از اینکه همه مواد با هم پختند، تابه را بردارید. از روی آتش بردارید و کنار بگذارید.

مرحله ششم

سپس در قابلمه ای مقداری آب بریزید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید، سپس کمی روغن، کمی نمک و زردچوبه به آب اضافه کنید و هم بزنید تا رنگ زردچوبه در آب باز شود، وقتی آب شروع به جوشیدن کرد، بریزید. ماکارونی فتوچینی داخل آن

مرحله هفتم

سپس اجازه دهید پاستا حدود 4-5 دقیقه در آب بجوشد و نرم شود، زمان دقیق پخت فتوچین روی بسته آنها نوشته شده است، دنبال کنید و سپس پاستا را آبکشی کنید و آب اضافی آن خارج شود.

مرحله هشتم

بعد برای درست کردن سس بشامل در تابه ای مقداری کره بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا آب شود و وقتی کره ذوب شد آرد را اضافه کنید و تفت دهید تا طعم کره کاملا به خورد آرد برود. بوی خامی آرد ناپدید شده است

مرحله نهم

سپس شیر را که از قبل به دمای محیط رسیده است کم کم در تابه ریخته و هم می زنیم تا کاملا مخلوط شوند مراقب باشید اگر شیر سرد باشد آرد گلوله می شود وقتی شیر شروع به جوشیدن کرد. سپس جوز هندی را اضافه کنید و به مخلوط اضافه کنید.

مرحله دهم

سپس مخلوط را هم می زنیم تا غلیظ شود، وقتی سس قوام مناسبی پیدا کرد، تابه را از روی حرارت برداشته و کنار می گذاریم تا سس به دمای محیط برسد، سپس قارچ ها را در ظرف مناسبی گذاشته و بشامل را اضافه می کنیم. و هم بزنید

مرحله یازدهم

سپس مرغ ها را در کاسه قرار دهید و همه مواد را با هم مخلوط کنید و سپس پاستا را داخل سس بریزید و آرام آرام هم بزنید تا سس با پاستا مخلوط شود و سپس مقداری از آب پاستا را به مواد اضافه کنید و کاملا مخلوط کنید. با هم هم بزنید.

مرحله دوازدهم

سپس خامه را در ظرفی بریزید و مقداری شیر به آن اضافه کنید و هم بزنید تا خامه کاملا رقیق شود سپس خامه رقیق شده را به مخلوط مواد اضافه کنید و بگذارید طعم همه مواد با هم مخلوط شود تا مخلوط مواد غلیظ شود. پاستا آماده است

مرحله سیزدهم

سپس مقداری جعفری را بشویید و نگینی خرد کنید، وقتی خشک شد، پاستای آماده شده را در ظرف مناسبی بریزید و مقداری جعفری و پنیر پارمزان خرد شده روی آن بچینید و روی آن را تزئین کنید، سپس روی پاستا کمی سس گوجه فرنگی یا سس گوجه فرنگی بریزید.

مرحله چهاردهم

سپس به سلیقه خود مقداری پودر آویشن روی سس پاستا بپاشید و پاستا فتوچینی را با سالاد، ترشی، زیتون و انواع دارچین به عنوان یک غذای شیک و متنوع و خاص برای پذیرایی و مهمانی سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا