آشپزی

طرز تهیه پاستا مرغ و اسفناج +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه پاستا با مرغ و اسفناج

پاستا با مرغ و اسفناج یکی از پاستاهایی است که معمولا به صورت رژیمی تهیه می شود و طعم بسیار جذابی دارد برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پاستا با مرغ و اسفناج برای سرگرمی روز همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
پاستا پنه 1 بسته
سینه مرغ 2 عدد
قارچ 400 گرم
سیر 4 قرص
برگ اسفناج 500 گرم
پنیر پارمسان 100 گرم
کرم رنگ 100 گرم
کره 50 گرم
ارد 2 قاشق غذاخوری
شیر نر 1 لیوان و نیم
نمک و فلفل کافی

طرز تهیه پاستا با مرغ و اسفناج

مرحله اول

من آماده می کنم پاستا با مرغ و اسفناج در ابتدای کار سینه مرغ را به مکعب های مساوی برش می دهیم سپس اسفناج ها را شسته و در آبکش می گذاریم. سپس اجازه دهید آب اضافی آن تخلیه شود.

مرحله دوم

حالا اسفناج ها را روی تخته گوشت می گذاریم سپس ریز خرد می کنیم. سپس پوست سیر را جدا می کنیم سپس آن را می شوییم و ریز خرد می کنیم. حالا قارچ ها را بشویید و خشک کنید.

سطح سوم

در این مرحله قارچ را برش می دهیم سپس تابه مناسبی را روی حرارت ملایم قرار می دهیم. سپس مقداری روغن مایع داخل آن می ریزیم و می گذاریم خوب داغ شود.

مرحله چهارم

حالا سینه مرغ را به تابه اضافه کنید و تفت دهید تا رنگ مرغ تغییر کند سپس کاملا بپزد. سپس سیر را به سینه مرغ اضافه می کنیم و به تفت دادن ادامه می دهیم تا عطر سیر گرفته شود.

مرحله پنجم

در این مرحله به سینه مرغ مقداری نمک و فلفل اضافه کنید و تفت دهید سپس قارچ را اضافه کنید. حرارت را زیاد کنید سپس تفت دهید تا قارچ آب آزاد کند و کاملا سرخ شود.

مرحله ششم

حالا اسفناج را به سینه مرغ اضافه کنید و به تفت دادن ادامه دهید تا آب اضافی اسفناج تبخیر شود سپس آن را کاملا تفت دهید. سپس یک قابلمه آب را روی حرارت زیاد قرار می دهیم تا به نقطه جوش برسد.

مرحله هفتم

در این مرحله 1 قاشق چایخوری نمک در آب می ریزیم سپس وقتی جوش آمد ماکارونی ها را در آب در حال جوش می ریزیم. سپس ماکارونی ها را در آب جوش می گذاریم تا کاملا پخته و نرم شوند، سپس آبکش می کنیم.

مرحله هشتم

حالا بشامل را با قرار دادن یک تابه مناسب روی حرارت ملایم آماده کنید سپس کره را اضافه کنید و بگذارید ذوب شود. سپس آرد را به کره اضافه کنید.

مرحله نهم

در این مرحله آرد را تفت می دهیم تا بوی آن از بین برود سپس شیر را کم کم اضافه کرده و هم می زنیم تا آرد گلوله و کاملا یکدست شود. سپس خامه را به بشامل اضافه می کنیم.

مرحله دهم

حالا سس را مدام هم می زنیم تا سس به قوام فرنی برسد. بعد سس بشامل را به مخلوط سینه مرغ اضافه کنید و هم بزنید، سپس پاستا را به مخلوط سینه مرغ اضافه کنید و هم بزنید.

مرحله یازدهم

در آخر ماکارونی مرغ و اسفناج را در ظرف دلخواه می ریزیم سپس پارمزان را برای پخش اضافه می کنیم. در آخر پاستا را به سلیقه خود با مرغ و اسفناج تزیین می کنیم و با لیموی تازه سرو می کنیم. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا