آشپزی

طرز تهیه پاستا پستو +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه پاستا پستو

پاستا پستو یکی از غذاهای لذیذ ایتالیایی است که طعم و عطر بی نظیری دارد و به روش های مختلفی تهیه می شود، این غذای خوشمزه طرفداران زیادی دارد و شما می توانید این غذای ساده و شیک را خیلی راحت و سریع تهیه و آماده کنید. برای معرفی کامل گام به گام طرز تهیه پاستا پستو برای سایت آموزشی مفید همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
پاستا پنه 1 بسته
سینه مرغ 1 قطعه
ریحان 300 گرم
گردو 6 عدد معادل 200 گرم
نمک و فلفل کافی
روغن زیتون کافی
سرکه بازامیک کافی
پنیر پارمسان کافی
سیر 5 قرص

طرز تهیه پاستا پستو

مرحله اول

من آماده می کنم پاستا با پستو ابتدا سینه های مرغ را به صورت نواری و به اندازه های دلخواه برش دهید و در ظرفی بریزید سپس کمی نمک و فلفل و سرکه بالزامیک به مرغ اضافه کنید و هم بزنید تا ادویه ها و سرکه بالزامیک کاملا با تکه های مرغ مخلوط شوند.

مرحله دوم

سپس روی ظرف را سلفون می‌پوشانیم و به مدت 3-2 ساعت در یخچال قرار می‌دهیم تا مرغ‌های خرد شده طعم‌دار شوند، سپس مرغ‌ها را از یخچال خارج کرده و کمی هم می‌زنیم تا اگر سرکه بالزامیک جا افتاد، دوباره با مواد مخلوط کنید. .

سطح سوم

سپس در تابه ای مقداری روغن بریزید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا روغن داغ شود سپس برش های سینه مرغ را به روغن داغ اضافه کرده و تفت دهید تا رنگ مرغ ها تغییر کند، پس از سرخ شدن از روی حرارت بردارید.

مرحله چهارم

سپس در قابلمه ای مقداری آب بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا بجوشد، مقداری نمک و روغن به آب اضافه کنید و هم بزنید، وقتی آب شروع به جوشیدن کرد، پاستاها را در آب جوش بریزید و بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند. با هم بپزید

مرحله پنجم

زمان دقیق پخت هر نوع پاستا روی بسته بندی آن نوشته شده است، پس از این مدت پاستا را آبکش کرده و کنار می گذاریم و برای تهیه سس پستو ابتدا مقداری ریحان را شسته و در آبکش می گذاریم تا آب اضافی آن گرفته شود.

مرحله ششم

سپس ریحان ها را در مخلوط کن یا همزن بریزید و کاملا پوره کنید سپس در ظرفی بریزید و سپس چند حبه سیر را با رنده ریز رنده کنید و به ریحان اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند و طعم سیر پر شود. ریحان بخور

مرحله هفتم

سپس نمک و فلفل را به مخلوط مواد اضافه کرده و هم می زنیم سپس گردوهای آسیاب شده را به مخلوط اضافه کرده و هم می زنیم و بسته به ذائقه می توان گردوها را کاملا چرخ کرد یا فقط ریز خرد کرد.

مرحله هشتم

در مرحله بعد روغن زیتون را به مخلوط سس اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا با مواد مخلوط شود سپس پارمزان را با رنده ریز رنده کنید و به مخلوط اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود سپس به مدت ۱ تا ۲ ساعت. یخچال.

مرحله نهم

سپس پاستا را در بشقاب مناسبی بریزید و سینه مرغ سرخ شده را به آن اضافه کنید و روی مواد کمی سس پستو بریزید و همه را با هم مخلوط کنید تا سس کاملا با پاستا و مرغ ها و طعم و عطر سس پستو مخلوط شود. خورده خواهد شد آنها می روند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا