آشپزی

طرز تهیه پاناکوتا یلدایی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه پاناکوتا یلدایی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه پاناکوتا شب یلدا

پاناکوتا یلدای همانطور که از نامش پیداست یکی از دسرهای خوشمزه و پرطرفدار شب یلدا است تا آموزش کامل و قدم به قدم طرز تهیه پاناکوتا یلدا را در ادامه مطلب ببینید. و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم پاناکوتا یلدایی
کرم رنگ 200 گرم
عصاره وانیل ½ قاشق چایخوری
شیر نر 4 فنجان
قند 1 فنجان
پودر ژلاتین 4 قاشق غذاخوری
آب سرد 1 فنجان
پودر ژله انار 1 بسته
آب جوش 2 فنجان
دانه های انار 1 فنجان

طرز تهیه پاناکوتا شب یلدا

مرحله اول

برای تهیه پاناکوتای یلدای لذیذ ابتدا شیر را 30 دقیقه قبل از یخچال خارج کرده و در آشپزخانه می گذاریم سپس اجازه می دهیم با دمای محیط سازگار شود. سپس یک کاسه مناسب را انتخاب می کنیم.

مرحله دوم

حالا پودر ژلاتین را به همراه آب سرد داخل کاسه اضافه می کنیم و روی بخارپز می گذاریم و می جوشانیم. سپس تابه مناسبی را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و خامه صبحانه را به آن اضافه می کنیم.

سطح سوم

در این مرحله خامه را هم می زنیم تا کمی آب شود. سپس عصاره وانیل را به همراه شیر به خامه اضافه می کنیم و هم می زنیم تا مواد با هم ترکیب شوند. سپس شکر را به مخلوط خامه اضافه کنید و مخلوط کنید.

مرحله چهارم

حالا اجازه دهید ذرات شکر حل شود سپس از روی حرارت بردارید و پودر ژلاتین را اضافه کنید سپس هم بزنید تا مواد یکدست و یکدست شوند. سپس نیمی از شکل مورد نظر را با مخلوط پاناکوتا پر می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله قالب را به مدت 3 ساعت در یخچال قرار می دهیم و می گذاریم مخلوط کاملا سفت شود. سپس پودر ژله انار را در ظرف مناسبی بریزید و روی آن آب جوش بریزید.

مرحله ششم

حالا ژله را هم می زنیم تا ذرات ژله کاملا حل شود سپس می گذاریم ژله کاملا خنک شود. در مرحله بعد انار را شسته و به دو نیم می کنیم سپس با قاشق به پشت انار می زنیم تا دانه ها خارج شود.

مرحله هفتم

در این مرحله که ژله کاملا سرد شد، قالب را از یخچال خارج می کنیم، ابتدا دانه های انار را روی پاناکوتا می ریزیم، سپس جای خالی باقیمانده قالب را با ژله انار پر می کنیم و دوباره در یخچال قرار می دهیم تا برای مدتی بماند. 1 ساعت.

مرحله هشتم

در آخر بعد از این مدت پاناکوتا را از یخچال خارج می کنیم و بعد از آن می توانیم روی آن را با خامه قنادی و توت فرنگی تزئین کنیم. پاناکوتای انار را می توانیم به سلیقه خودمان به صورت کامل یا جداگانه تهیه کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا