آشپزی

طرز تهیه پلو چینی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه پلو چینی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز پخت برنج چینی

برنج چینی یکی از غذاهای ساده و خوشمزه است که به راحتی و سریع تهیه می شود و برای کسانی که زمان کافی برای تهیه غذا ندارند بسیار مناسب و سالم است.برنج چینی طرفداران زیادی دارد و بسیار خاص است. برای آشنایی کامل و گام به گام با طرز پخت برنج چینی به ادامه مطلب بروید و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای 2 نفر
برنج 1.5 فنجان
ران مرغ و بالای ران یا سینه مرغ 1 قطعه
نخود فرنگی (انتخابی) 3 قاشق غذاخوری
پیازچه 100 گرم
هویج 1 قطعه
سیر 2 قرص
سس سویا 3 قاشق غذاخوری
پودر زنجبیل نصف قاشق چایخوری
فلفل قرمز نصف قاشق چایخوری
ادویه کاری 1 قاشق چایخوری
فلفل 1 قاشق چایخوری
نمک کافی

طرز پخت برنج چینی

مرحله اول

ابتدا سیر را پوست گرفته و بشویید و ریز خرد کنید سپس در تابه ای مقداری روغن بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا روغن داغ شود و سپس سیر را در آن سرخ کنید مراقب باشید سیر زود میسوزد پس نگه دارید حرارت را کم کنید و مدام هم بزنید..

مرحله دوم

سپس مرغ را نواری برش دهید، بهتر است از پای مرغ استفاده کنید که چربی دارد و طعم غذا را بهتر می کند، اما اگر پای مرغ را دوست ندارید، می توانید از سینه مرغ استفاده کنید، اما طعم کلاسیک را از دست خواهید داد. این بشقاب.

سطح سوم

سپس تکه های مرغ را در تابه ریخته و تفت دهید تا تمام قسمت های مرغ سرخ شود، سپس فلفل سیاه، فلفل قرمز، ادویه کاری و زنجبیل را اضافه کنید و هم بزنید تا عطر ادویه ها پخش شود سپس سس سویا را روی مواد بریزید. .

مرحله چهارم

سپس هویج را پوست بگیرید و بشویید و نگینی خرد کنید و در تابه بریزید و تفت دهید و برای سرخ شدن سبزی حرارت را زیاد کرده و به شدت هم بزنید تا رنگ سبزی تغییر نکند سپس پیاز را که تمیز شسته اید خرد کنید و خشک شده..

مرحله پنجم

سپس پیاز را به مخلوط مواد اضافه کنید و کمی تفت دهید سپس مقداری نخودفرنگی را در تابه بریزید و تفت دهید و برنجی را که به صورت کیک پخته بودید در یخچال بگذارید تا خنک شود می توانید استفاده کنید. برنجی که از قبل در یخچال دارید..

مرحله ششم

سپس برنج را به مواد اضافه کنید و هم بزنید تا کمی سرخ شوند و با همه مواد مخلوط شوند سپس مقداری سس سویا اضافه کنید و دوباره هم بزنید سپس مواد را مزه دار کنید و در صورت نیاز به نمک مقداری نمک به مخلوط اضافه کنید و هم بزنید.

مرحله هفتم

از آنجایی که سویا یک سس شور است، در آخر باید نمک اضافه کنید، ممکن است به ذائقه خود نیاز به نمک نداشته باشید، سپس قابلمه را از روی حرارت بردارید و برنج چینی را در ظرف مناسبی بریزید و برگ نعنا را اضافه کنید. و با شوید تزیین کنید. سرگرمی روز برنج چینی را با سالاد، ترشی، زیتون و انواع دارچین به عنوان یک غذای ساده و مقوی سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا