آشپزی

طرز تهیه پنکیک دکمه ای با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه پنکیک دکمه ای را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه پنکیک دکمه ای

پنکیک دکمه ای یکی از پنکیک های بین المللی خوشمزه است که با طعم های مختلف درست می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه پنکیک دکمه ای برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
ارد 1 فنجان
پودر خمیرمایه 1 قاشق غذاخوری
قند 4 قاشق غذاخوری
یک تخم مرغ 1 قطعه
وانیل 1 قاشق چایخوری
شیر نر ½ فنجان
روغن مایع ¼ فنجان

طرز تهیه پنکیک دکمه ای

مرحله اول

برای تهیه پنکیک مجلسی در ابتدای کار آرد را به همراه بیکینگ پودر داخل الک بریزید و 3 بار الک کنید. سپس شکر را به مخلوط آرد اضافه می کنیم و هم می زنیم تا مواد با هم ترکیب و یکدست شوند.

مرحله دوم

حالا تخم مرغ را در ظرف مناسبی بریزید و با همزن دستی هم بزنید تا بافت تخم مرغ از انعقاد خارج شود. سپس وانیل را به همراه شیر و کره مایع به تخم مرغ اضافه می کنیم و دوباره مخلوط می کنیم.

سطح سوم

در این مرحله مخلوط تخم مرغ را به مواد خشک اضافه کنید و هم بزنید تا مواد مخلوط و یکدست شوند. سپس مایه پنکیک را در ظرف سس بریزید، سپس یک تابه نچسب را روی حرارت ملایم قرار دهید.

مرحله چهارم

حالا اجازه دهید تابه خوب داغ شود. در مرحله بعد، مقدار کمی از مایه پنکیک را داخل تابه بریزید و اجازه دهید حباب های کوچکی روی پنکیک ایجاد شود، سپس آن را برگردانید و اجازه دهید طرف دیگر کاملا بپزد.

مرحله پنجم

بعد از اینکه پنکیک ها کاملاً پخته شدند، آن ها را از قالب خارج کنید و سپس در ظرف دلخواهتان بچینید. به همین ترتیب تمام پنکیک ها را آماده کرده و در ظرف مورد نظر خود می چینیم سپس با عسل یا نوتلا سرو می کنیم.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا