آشپزی

طرز تهیه پنکیک سیب زمینی با طعمی تکرار نشدنی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه پنکیک سیب زمینی

پنکیک سیب زمینی یکی از خوراکی های خوشمزه و لذیذی است که می توانید از آن به عنوان یک صبحانه ساده و مقوی استفاده کنید، پنکیک سیب زمینی را می توانید خیلی راحت به روش های مختلف با مواد مختلف و با توجه به ذائقه خود درست کنید. برای آشنایی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پنکیک سیب زمینی برای سرگرمی روز همراه باشید

عناصر مقدار مواد
سیب زمینی متوسط 4 عدد
نشاسته ذرت 4 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل کافی
پودر سیر کافی
مواد لازم برای قسمت وسط مقدار مواد
اسفناج خرد شده 1 فنجان
قارچ 1 بسته کوچک
نمک و فلفل کافی
فلفل قرمز کافی
گوجه فرنگی رول شده دارچینی 2 عدد
ترشی شور برای دارچین 4 عدد
پیازچه تازه، ریحان و شوید برای تزیین کافی
سس کچاپ یا گوجه فرنگی برای تزیین کافی

طرز تهیه پنکیک سیب زمینی

مرحله 1: سیب زمینی ها را در آب بجوشانید

ابتدا سیب زمینی ها را شسته و داخل قابلمه می ریزیم و مقداری آب روی آن می ریزیم سپس قابلمه را روی حرارت متوسط ​​قرار می دهیم تا سیب زمینی ها بپزند بعد از حدود 45 دقیقه تا یک ساعت بسته به اندازه سیب زمینی ها خوب پخته می شوند. و بافت آنها نرم می شوند.

مرحله 2: سیب زمینی ها را از روی حرارت بردارید و پوست آنها را بگیرید

بعد از اینکه سیب زمینی ها خوب پختند و بافت آن ها نرم شد، قابلمه را از روی حرارت بردارید، آن را کنار بگذارید تا حرارت اولیه سیب زمینی ها به دمای محیط برسد، سپس سیب زمینی ها را پوست بگیرید و در ظرفی بریزید.

مرحله 3: سیب زمینی ها را له و له کنید

سپس سیب زمینی ها را با له دستی کاملا له کرده و له کنید یا سیب زمینی ها را روی رنده ریز یا درشت رنده کنید سپس در ظرفی بریزید، برای له کردن سیب زمینی ها از مخلوط کن و غذاساز استفاده نکنید زیرا حالت چسبندگی پیدا می کند. آنها درست می کنند.

مرحله 4: نشاسته ذرت و چاشنی ها را به سیب زمینی ها اضافه کنید

وقتی سیب زمینی ها کاملا له شدند مقداری نشاسته ذرت به آن ها اضافه کنید و با دست ورز دهید تا کاملا مخلوط شوند سپس ادویه هایی را که شامل نمک و فلفل و پودر سیر است مطابق ذائقه خود به سیب زمینی ها اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

مرحله 5: قارچ ها را بشویید و خرد کنید

وقتی عطر ادویه ها در سیب زمینی ها پخش شد و بافت آن ها کاملا صاف و یکدست شد، سیب زمینی ها را کنار بگذارید، سپس برای درست کردن مواد میانی داخل سیب زمینی، ابتدا قارچ ها را بشویید، ضایعات آن ها را به صورت حلقه ای جدا کنید. برش

مرحله ششم: اسفناج را خرد کرده و قارچ ها را تفت دهید

سپس مقداری اسفناج را شسته و در سبدی بریزید تا آب اضافی آن گرفته شود سپس اسفناج را به قطعات کوچک برش دهید و در ظرفی بریزید سپس قارچ های خرد شده را در تابه بریزید و روی حرارت قرار دهید تا قارچ ها پخته شوند.

مرحله هفتم: آب لیمو را روی قارچ ها بمالید و اسفناج را تفت دهید

هنگام تفت دادن قارچ حرارت باید زیاد باشد تا قارچ ها آب نخورند، سپس آب لیموی تازه را روی قارچ ها بریزید، هم بزنید تا قارچ ها هنگام تفت دادن تیره نشوند، سپس اسفناج را روی قارچ ها بریزید. و با قارچ تفت می دهیم تا آب آن ها گرفته شود.

مرحله هشتم: ادویه ها را به قارچ و اسفناج اضافه کنید

سپس ادویه ها را که شامل نمک و فلفل و پودر فلفل قرمز می باشد به ذائقه و ذائقه خود روی قارچ و اسفناج بریزید و با هم تفت دهید تا عطر ادویه ها خارج شود تا کاملا جذب قارچ و اسفناج شود آنها را هم بزنید. خوب.

مرحله نهم: از روی حرارت بردارید و مقداری از مخلوط سیب زمینی را کنار بگذارید

نیازی به تفت دادن زیاد نیست فقط تا زمانی که آبدار و نرم شوند و کاملا مخلوط شوند سپس قابلمه را از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید و مقداری از مخلوط سیب زمینی را به تابه اضافه کنید. یک سیب.

مرحله 10: سیب زمینی ها را شکل دهید و رویه پیتزا و پنیر را داخل آن بریزید

سیب زمینی را با دست شکل دهید و با کف دست پهن کنید سپس وسط آن را یک گودال کوچک ایجاد کنید سپس مقداری از مواد متوسط ​​را داخل آن بریزید سپس مقداری پنیر پیتزا روی مواد متوسط ​​بنا به ذائقه و سلیقه خود به مقدار بریزید. پنیر پیتزا به ذائقه شما بستگی دارد و به ذائقه شما بستگی دارد.

مرحله 11: برداشت و شکل دادن به سیب زمینی ها

هرچه مقدار پنیر پیتزا بیشتر باشد پنکیک سیب زمینی کشدارتر می شود و طعم آن بهتر می شود دور سیب زمینی را جمع کنید تا مواد نریزد و به شکل دایره پهن و صاف در آورید اندازه پنکیک مطابق با به سلیقه شما بستگی دارد

مرحله 12: پنکیک سیب زمینی را سرخ کنید

همه سیب زمینی ها را به همین ترتیب آماده کنید، مواد متوسط ​​را داخل آن بریزید، شکل دهید، سپس در تابه ای کمی روغن بریزید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا روغن داغ شود، سپس پنکیک های سیب زمینی را در روغن داغ سرخ کنید.

مرحله 13: پنکیک ها را روی قفسه قرار دهید

وقتی یک طرف پنکیک سیب زمینی سرخ شد و طلایی شد، آن را برگردانید تا طرف دیگر هم سرخ شود، به همین ترتیب همه پنکیک ها را سرخ کنید، سپس از ماهیتابه خارج کرده، روی توری بچینید تا روغن اضافی آن گرفته شود. بودن

مرحله چهاردهم: چیدن گوجه فرنگی و خیارشور در بشقاب و تزئین پنکیک سیب زمینی

سپس گوجه ها را شسته و حلقه ای برش دهید و مقداری خیارشور را حلقه ای برش دهید سپس در بشقاب بچینید سپس پنکیک سیب زمینی را در ظرف مناسبی با مقداری برگ نعناع و ریحان و شوید تازه بچینید و تزئین کنید.

مرحله 15: پنکیک سیب زمینی را با سس گوجه فرنگی یا سس گوجه فرنگی سرو کنید

به سلیقه خود می توانید پنکیک سیب زمینی را با کمی سس گوجه فرنگی یا سس گوجه فرنگی بپاشید، سپس پنکیک را به عنوان یک غذای ساده و خوش طعم یا یک صبحانه مناسب با نان تازه، انواع دارچین و تاپینگ سرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا