آشپزی

طرز تهیه پنکیک مغزدار با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه پنکیک مغزدار را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه پنکیک با آجیل

پنکیک آجیلی یکی از شیرینی های بین المللی خوشمزه است که برای صبحانه بسیار مناسب است تا آموزش کامل مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه پنکیک با آجیل برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم پنکیک آجیل
یک تخم مرغ 3 عدد وسط
ارد 8 قاشق غذاخوری
پودر خمیرمایه 1 قاشق غذاخوری
وانیل ½ قاشق غذاخوری
قند 3 قاشق غذاخوری
آب جوش ¾ لیوان
مواد لازم مغز پنکیک
مربا یا نوتلا کافی

طرز تهیه پنکیک با آجیل

مرحله اول

من آماده می کنم پنکیک خوشمزه با آجیل در ابتدای کار تخم مرغ ها را در ظرف مناسبی ریخته و با همزن برقی خوب هم بزنید تا بافت تخم مرغ ها از انعقاد خارج شود. حالا شکر را به کاسه اضافه کنید.

مرحله دوم

سپس با همزن برقی خوب هم میزنیم تا مخلوط تخم مرغ حالت کرمی و کشدار پیدا کند سپس کاسه را چند بار تکان میدهیم تا بوی نامطبوع تخم مرغ ها گرفته شود. حالا آب جوش را به کاسه اضافه کنید.

سطح سوم

سپس با سرعت و سرعت خوب هم می زنیم تا تخم مرغ ها از روی حرارت نپزد. حالا آرد را به همراه بیکینگ پودر و وانیل در الک ریخته و 3 بار الک کرده و کم کم به ظرف اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله با لیسک به صورت دایره ای از یک طرف هم می زنیم تا بافت مایه کلوچه مانند ماست رقیق شده یکدست و یکدست شود. سپس تابه ای را با پوشش نچسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا تابه خوب داغ شود.

مرحله پنجم

در مرحله بعد، یک لیوان مایه پنکیک را در تابه گرم شده بریزید و اجازه دهید حباب های کوچکی روی مایه ایجاد شود، سپس مواد مغزی مورد نظر را روی مایه بریزید و دوباره روی مایه پنکیک را بپوشانید.

مرحله ششم

در آخر پنکیک را برمی گردانیم تا کاملا پخته شود و طرف دیگر هم سرخ شود. وقتی پنکیک کاملاً پخته شد آن را از ماهیتابه خارج کرده و در ظرف دلخواه بریزید سپس با چای زعفران سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا