آشپزی

طرز تهیه پوآچا شکم پر با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه پوآچا شکم پر را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه شیک شکم پر

پوچ شکم پر یکی از انواع نان های بین المللی خوشمزه است که با مواد و دستورهای مختلفی تهیه می شود و برای یک صبحانه سبک نیز بسیار مناسب است. برای مشاهده آموزش کامل و گام به گام ساخت سوهان شکم پر به ادامه مطلب بروید و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای خمیر
شیر ولرم 1 فنجان
آب ولرم 1 فنجان
یک تخم مرغ 2 عدد
روغن مایع 1 لیوان شراب قرمز
خمیر مرطوب با مخمر 1 پاکت
قند 1 قاشق غذاخوری
نمک 2 قاشق غذاخوری
ارد 5 فنجان
ترکیبات داخلی پوچا
گوجه فرنگی 3 عدد
فلفل سبز 3 عدد
پنیر کافی
مواد مورد نیاز برای دستمال سفره
زرده 1 قطعه
کنجد کافی

طرز تهیه شیک شکم پر

مرحله اول

برای تهیه سوپ های شکم پر خوشمزه، در ابتدای کار، شیر را به همراه آب ولرم، تخم مرغ، روغن مایع، مایه خیس، شکر و نمک در ظرف مناسبی بریزید، سپس هم بزنید تا مواد مخلوط و یکدست شوند.

مرحله دوم

سپس آرد را در الک بریزید و 3 بار الک کنید سپس آرد را کم کم به ظرف اضافه کنید و خوب ورز دهید تا خمیر یکدست و یکدستی به دست آید. حالا خمیر را برداشته و در ظرف روغنی می چینیم.

سطح سوم

حالا روی کاسه را با یک پارچه تمیز بپوشانید و بگذارید خمیر به مدت 1 ساعت در دمای اتاق استراحت کند تا حجم آن دو برابر شود. بعد از این مدت چانه ها را به اندازه نارنگی از خمیر جدا می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله روی سطح کار آرد پاشی می کنیم و هر چانه را با کمک وردنه به شکل دایره باز می کنیم. حالا دو برش عمودی روی خمیر می زنیم سپس مقداری پنیر بین دو برش می گذاریم.

مرحله پنجم

حالا گوجه و فلفل سبز را شسته و بعد از خشک شدن به قطعات بزرگ برش می دهیم سپس فلفل و گوجه را روی پنیر می گذاریم. سپس یک طرف خمیر را به طرف دیگر تا می کنیم و وسط آن را باز می گذاریم.

مرحله ششم

حالا دوباره طرف دیگر خمیر را برش می دهیم تا وسط آن طرف دیگر تمیز شود. سپس سینی فر را با کاغذ روغنی می پوشانیم سپس خمیر را با فاصله از هم در سینی قرار می دهیم و روی آنها را می پوشانیم.

مرحله هفتم

سپس اجازه دهید خمیر به مدت 20 دقیقه در دمای اتاق بماند تا غلیظ شود. 15 دقیقه قبل از اینکه بقیه خمیر تمام شود، فر را با دمای 190 درجه روشن کنید تا کاملا گرم شود.

مرحله هشتم

بعد از این مدت خمیر را با زرده پاک می کنیم سپس روی آن ها کنجد می پاشیم. حالا قالب را در طبقه وسط فر قرار دهید و اجازه دهید تا پوچ ها در فر بمانند تا کاملا پخته شوند.

مرحله نهم

زمانی که پوچ ها کاملاً پختند، در صورت نیاز، گریل را روشن کرده و اجازه دهید تا پوچ ها طلایی و زیبا شوند. سرگرمی روز ظرف را از فر خارج کرده و قبل از سرو اجازه دهید کاملا خنک شوند. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا