آشپزی

طرز تهیه پیتزا با نان باگت با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه پیتزا با نان باگت را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه پیتزا با نان باگت

پیتزا باگت یکی از پیتزاهای خوش طعم و لذیذ است که تهیه آن بسیار آسان است، برای تهیه این نوع پیتزا نیازی به خمیر ندارید و به راحتی می توانید از باگت استفاده کنید، می توانید پیتزا باگت را به روش های مختلف تهیه کنید. برای معرفی کامل و گام به گام طرز تهیه پیتزا با نان باگت برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم نان برای پیتزا مقدار مواد
نان باگت نصف 1 عدد
یک تخم مرغ 2 عدد
ماست شیرین 3 قاشق غذاخوری تمیز
روغن مایع 3 قاشق غذاخوری
پیتزا با پنیر کافی
مواد لازم برای نان لازم نیست
نمک و فلفل کافی
فلفل قرمز کافی
سس کچاپ یا گوجه فرنگی برای تزیین کافی
آویشن برای تزیین نصف قاشق چایخوری
مواد اولیه پیتزا مقدار مواد
سوسیس یا کالباس کافی
فلفل های رنگارنگ 1 قطعه
قارچ خرد شده 6 عدد
پیتزا با پنیر کافی

طرز تهیه پیتزا با نان باگت

مرحله 1: نان باگت را برش دهید

ابتدا نان باگت را به قطعات کوچک به عرض تقریبی 2 تا 3 سانتی متر برش دهید سپس کاغذ کره بدون روغن را در سرخ کن قرار دهید و برش های نان باگت را ته آن بچینید تا کاملا بچسبند و فاصله ای بین آنها نباشد.

مرحله 2: مخلوط تخم مرغ و ماست را آماده کنید

سپس تخم مرغ ها را در ظرفی ریخته و با همزن دستی هم میزنیم تا گلوله شوند سپس کمی ماست شیرین که به دمای محیط رسیده است به تخم مرغ ها اضافه میکنیم و با همزن دستی خوب هم میزنیم تا کاملا یکدست و یکدست شود.

مرحله 3: روغن و ادویه ها را به مخلوط اضافه کنید

سپس کمی روغن مایع به مخلوط مواد اضافه کنید، با همزن دستی هم بزنید تا کاملا یکدست شود، سپس کمی نمک، کمی فلفل سیاه و فلفل قرمز به مخلوط اضافه کنید، خوب هم بزنید تا ادویه ها با مواد مخلوط شوند. عطر از طریق مواد تشکیل دهنده پخش می شود

مرحله 4: مخلوط را روی باگت ها بریزید

بعد از اینکه مخلوط کاملا یکدست شد روی نان ها بریزید تا مواد از نان ها خورده شود و تکه های نان باگت کاملاً به هم بچسبد سپس مواد را صاف کنید سپس مقداری سوسیس را به قطعات کوچک و به شکل یک سوسیس برش دهید. گوهر

مرحله 5: سوسیس را اضافه کنید

سوسیس ها را روی مخلوط مواد بریزید، آن ها را پهن کنید تا کاملا پوشانده شوند، در صورت تمایل و به سلیقه خود به جای سوسیس، می توانید سوسیس یا ژامبون، مرغ و گوشت را به قطعات کوچک بریزید، سپس روی مواد بریزید. و آنها را پخش کنید.

مرحله ششم: با فلفل و قارچ تزیین کنید

فلفل را بشویید و خشک کنید و نواری برش بزنید و روی سوسیس یا کالباس بپوشانید سپس مقداری قارچ را بشویید و ضایعات آنها را بردارید و حلقه ای برش دهید سپس چند برش قارچ را روی مواد قرار دهید.

مرحله 7: پنیر پیتزا را اضافه کنید

سپس مقداری پنیر پیتزا روی مواد بریزید تا کاملا سطح آن را بپوشاند.میزان پنیر پیتزا که استفاده می کنید بستگی به ذائقه شما دارد و هر چه بیشتر استفاده کنید کشدارتر پیتزا می شود.می توانید از ترکیب 2 پنیر برای پیتزا استفاده کنید.

مرحله 8: پختن پیتزا در سرخ کن یا فر

سپس دمای دستگاه را روی 160 درجه سانتیگراد تنظیم کنید، اجازه دهید پیتزا به مدت 18 دقیقه در آن بپزد و آماده است، اگر سرخ کن بدون روغن در دسترس نیست، می توانید از فر برای پخت پیتزا استفاده کنید یا پیتزا را روی آن بپزید. شعله کم گاز

مرحله 9: برش و تزئین پیتزا

سپس پیتزا را از دستگاه خارج کرده و در ظرف مناسبی قرار دهید، سپس پیتزا را به اندازه های دلخواه برش دهید، سپس با سس گوجه فرنگی یا سس گوجه فرنگی دلخواه تزیین کنید و مقداری پودر آویشن روی پیتزا بپاشید. سرگرمی روز پیتزا را با نان باگت به عنوان یک غذای خوشمزه و پرطرفدار در کنار انواع دارچین و تاپینگ سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا