آشپزی

طرز تهیه پیتزا تافتونی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه پیتزا تافتونی

پیتزا توفتونی یکی از انواع پیتزای خوشمزه و متفاوت موجود است برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پیتزا توفتونی در ادامه مطلب سرگرمی روز همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 3 نفر
نان تافتون 3 عدد
سوسیس 3 عدد
فلفل ½ فلفل سیاه
قارچ 6 عدد
ذرت 3 قاشق غذاخوری
سس گوجه کافی
پیتزا با پنیر کافی
نمک و فلفل و پودر آویشن کافی

طرز تهیه پیتزا تافتونی

مرحله اول

برای تهیه یک پیتزای خوشمزه تافتونی ابتدا سوسیس و قارچ را ورقه ای برش می دهیم. حالا فلفل را نگینی خرد کرده و ماهیتابه مناسبی را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید.

مرحله دوم

حالا مقداری روغن مایع به ماهیتابه بریزید، سپس سوسیس های خلال شده را به تابه اضافه کنید و تفت دهید تا سوسیس ها کمی قهوه ای شوند و از تابه خارج کنید. سپس فلفل سیاه را به تابه اضافه می کنیم.

سطح سوم

در این مرحله فلفل را تفت می دهیم تا بوی آن از بین برود سپس آن را از ماهیتابه خارج کرده و قارچ ها را به تابه اضافه می کنیم. سپس حرارت را زیاد کرده و قارچ ها را تفت دهید تا کاملا سرخ شوند.

مرحله چهارم

در این مرحله نان تافتون را روی میز کار قرار می دهیم سپس کمی کچاپ روی آن می ریزیم و با قاشق پهن می کنیم. حالا روی نان مقداری سوسیس، فلفل، قارچ و ذرت می گذاریم.

مرحله پنجم

سپس مقداری نمک، فلفل و پودر آویشن را روی مواد بپاشید، سپس روی مواد را با مقداری پنیر پیتزا بپوشانید. حالا یک قابلمه مناسب را روی حرارت ملایم قرار دهید و اجازه دهید قابلمه خوب داغ شود.

مرحله ششم

در این مرحله نان تافتون را داخل تابه بریزید سپس درب آن را ببندید و اجازه دهید پنیر پیتزا کاملا آب شود. وقتی پنیر پیتزا آب شد، پیتزا را از ماهیتابه خارج کرده و با سس دلخواه سرو کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا