آشپزی

طرز تهیه پیتزا صبحانه با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه پیتزا صبحانه را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه پیتزا برای صبحانه

پیتزا صبحانه همانطور که از نامش پیداست یکی از صبحانه های بین المللی ساده و بسیار خوشمزه است که می توانید با مواد مختلف تهیه کنید تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه پیتزا برای صبحانه برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای 1 نفر
گوجه فرنگی 1 قطعه
نان تافتون 1 قطعه
یک تخم مرغ 2 عدد
پنیر فتا یا پیتزا 2 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل کافی
آویشن و کره کافی

طرز تهیه پیتزا برای صبحانه

مرحله اول

من آماده می کنم پیتزای خانگی برای صبحانه در ابتدای کار گوجه ها را پوست گرفته و با رنده ریز رنده می کنیم سپس در سینی مناسب می چینیم. سپس تابه را روی اجاق بگذارید و گوجه فرنگی را سرخ کنید.

مرحله دوم

بعد از اینکه آب گوجه اضافی تبخیر شد، نصف قاشق روغن را به همراه مقداری نمک، فلفل و آویشن به تابه اضافه کنید و گوجه ها را خوب تفت دهید، سپس از ماهیتابه خارج کرده و کنار بگذارید.

سطح سوم

در این مرحله نصف قاشق غذاخوری روغن به تابه اضافه می کنیم سپس تافتون را کف تابه می گذاریم. سپس گوجه فرنگی های سرخ شده را به طور یکنواخت روی نان تافتون پخش می کنیم.

مرحله چهارم

تابه را روی اجاق می گذاریم تا تافتون کمی سرخ شود سپس تخم مرغ ها را داخل تابه می شکنیم. سپس تخم مرغ ها را کمی هم می زنیم و درب تابه را می گذاریم تا تخم مرغ ها بپزند.

مرحله پنجم

بعد از سه دقیقه درب قابلمه را بردارید سپس تخم مرغ ها را با پنیر صبحانه یا پنیر پیتزا بمالید. سپس درب تابه را می گذاریم و اجازه می دهیم پنیر کاملا آب شود.

مرحله ششم

بعد از اینکه پنیر کاملا آب شد، درب قابلمه را بردارید و روی پیتزا را با فلفل سیاه و آویشن بپاشید. در آخر پیتزا را در ظرف مورد نظر قرار دهید و پس از برش آن را سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا