آشپزی

طرز تهیه پیتزا پپرونی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه پیتزا پپرونی

پیتزا پپرونی یکی از پرطرفدارترین انواع پیتزا ایتالیایی است که در سرتاسر دنیا طرفداران خود را دارد و تقریباً در تمامی فست فودها می توانید آن را سفارش دهید. دلیل نامگذاری این پیتزا، ماده اصلی آن، سوسیس پپرونی تند است. پپرونی به معنی فلفلی است و در برخی رستوران ها یا دستور العمل های خانگی ممکن است به جای سوسیس فلفلی مخصوص از سوسیس معمولی و مقدار زیادی فلفل استفاده شود. البته بهتر است از سوسیس های مخصوص پپرونی استفاده کنید تا طعم شگفت انگیز این غذای ایتالیایی را حس کنید. با ما بمان.

مواد لازم برای 2 نفر
خمیر پیتزا 1 قطعه بزرگ
پیتزا با پنیر 2 لیوان
سوسیس پپرونی 2 عدد
پیازچه 2 قاشق غذاخوری
سیر سیر کامل 1 عدد
سس کچاپ و آویشن تا جایی که لازم است
نمک و فلفل تا جایی که لازم است

طرز تهیه پیتزا پپرونی

مرحله اول

برای تهیه یک پیتزای رستورانی خوشمزه و خاص با پپرونی سینی فر را با کمی روغن چرب کنید سپس خمیر پیتزای آماده یا خانگی را روی آن قرار دهید. خمیر را با چنگال کمی سوراخ کنید. سپس سس کچاپ تند را روی خمیر پیتزا قرار دهید.

مرحله دوم

اگر سس تند ندارید در قابلمه ای جداگانه سس کچاپ معمولی را با فلفل قرمز گرم کنید. وقتی خمیر کاملا با سس آغشته شد، روی آن را یک لایه پنیر پیتزا ریخته و با فلفل سیاه و پودر آویشن مزه دار کنید.

طرز تهیه پیتزا پپرونی

سپس آنها را به صورت منظم روی پیتزا بچینید. بهتر است نان را حدود یک سانتی متر خالی بگذارید تا پیتزا زیباتر به نظر برسد و شبیه پیتزای رستورانی شود. تمام سیرها را بشویید و قسمت ریشه را کاملا تمیز کنید.

مرحله چهارم

در این مرحله سیر صحیح را از وسط و از عرض برش دهید و در وسط پیتزا قرار دهید. سپس پیازچه ها را خیلی ریز خرد کرده و به طور یکنواخت روی پیتزا بپاشید. فر را باید از قبل گرم کنید. حالا سینی را در فر قرار دهید.

مرحله پنجم

سپس اجازه دهید پیتزا کاملا بپزد. با چسباندن خلال دندان به خمیر می توانید بررسی کنید که انجام شده است. اگر می خواهید پنیر و سوسیس را برشته کنید، شعله بالای فر یا گریل را روشن کنید و کمی زمان بگذارید تا بپزند. نوش جان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا