آشپزی

طرز تهیه پیراشکی کرم دار با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه پیراشکی کرم دار را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه پیراشکی خامه ای

پیراشکی خامه ای یکی از شیرینی های خوشمزه و پرطرفدار در سرتاسر جهان است که با دستور پخت های مختلف تهیه می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله آن را مشاهده کنید. طرز تهیه پیراشکی خامه ای برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای کوفته خامه ای
آرد نان 350 گرم
شیر ولرم 160 میلی لیتر
قند 50 گرم
یک تخم مرغ 1 قطعه
مخمر نان 5 گرم
نمک ½ قاشق چایخوری
کره 40 گرم

طرز تهیه پیراشکی خامه ای

مرحله اول

من آماده می کنم پیراشکی خامه ای خوشمزه در ابتدای کار 30 دقیقه قبل کره را از یخچال خارج کرده و اجازه دهید با دمای محیط سازگار شود. سپس شیر ولرم را به همراه مایه و نمک و شکر در ظرف نسبتاً بزرگی می ریزیم.

مرحله دوم

حالا خوب هم می زنیم تا شکر و مایه در شیر تازه حل شود سپس آرد را 3 بار الک می کنیم و به همراه تخم مرغ به کاسه اضافه می کنیم. سپس با نوک انگشت ورز دهید تا خمیر در ظرف جمع شود.

سطح سوم

در این مرحله کره را به خمیر اضافه کرده و خوب ورز می دهیم تا کره به خورد خمیر برود و پس از آن خمیر صاف و یکدستی به دست می آید. سپس خمیر را در ظرف روغنی ریخته و روی آن را سلفون می پوشانیم.

مرحله چهارم

حالا خمیر را به مدت 1 ساعت در جای گرم استراحت دهید تا حجم آن دو برابر شود. بعد از این مدت روی سطح کار را آرد پاشی کنید سپس پفک را بردارید و به سطح کار منتقل کنید.

مرحله پنجم

در این مرحله خمیر را با وردنه به ضخامت 5 میلی متر پهن می کنیم و با کاتر گرد قالب می زنیم. حالا یک سینی مناسب را با کاغذ روغنی بپوشانید، سپس خمیر فرم گرفته را روی آن قرار دهید و با یک پارچه تمیز بپوشانید.

مرحله ششم

سپس خمیر را 30 دقیقه دیگر استراحت دهید. بعد از این مدت یک قابلمه مناسب را روی حرارت ملایم قرار دهید و به اندازه ای روغن در آن بریزید که پلمنی ها شناور شوند و اجازه دهید روغن خوب داغ شود.

مرحله هفتم

وقتی روغن خوب داغ شد خمیر را داخل روغن می اندازیم سپس دو طرف آن را کاملا سرخ می کنیم. بعد از اینکه کوفته ها کاملاً سرخ شدند آن ها را از قابلمه خارج کرده و روی دستمال کاغذی قرار دهید.

مرحله هشتم

حالا می گذاریم روغن اضافی کوفته ها کشیده شود و بعد از اینکه کمی خنک شدند آنها را در شکر می غلتانیم. در آخر کوفته ها را به دلخواه با فیلینگ خامه ای یا نوتلا پر کنید و سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا