آشپزی

طرز تهیه چیز کیک شکلاتی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه چیز کیک شکلاتی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه چیزکیک شکلاتی

کیک پنیر شکلاتی یکی از دسرهای بین المللی خوشمزه است که با دستور پخت و مواد اولیه مختلف درست می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه چیزکیک شکلاتی برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای کیک شکلاتی
بیسکویت تخته ای شکلاتی 1 بسته
پنیر خامه ای 150 گرم
کرم رنگ 100 گرم
شکر پودر شده 1 قاشق غذاخوری
پودر ژلاتین 2 قاشق چایخوری
کره 50 گرم
مواد لازم برای کیک
کرم رنگ 100 گرم
شکلات 80 گرم

طرز تهیه چیزکیک شکلاتی

مرحله اول

من آماده می کنم چیزکیک شکلاتی خوشمزه در ابتدای کار بیسکویت پتی بور را خرد می کنیم و داخل غذاساز می ریزیم سپس خوب هم می زنیم تا بیسکویت پودر شود. حالا بیسکویت را در ظرف مناسبی بریزید.

مرحله دوم

حالا کره را روی حرارت کتری گرم کنید تا کاملا ذوب شود، سپس آن را به کاسه اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. سپس مقداری از مواد بیسکویت را در لیوان های سرو خود بریزید و روی آن ها را صاف کنید.

سطح سوم

سپس لیوان ها را به مدت 30 دقیقه در یخچال می گذاریم تا لایه کراست سفت شود. حالا پنیر خامه ای را به همراه خامه صبحانه و پودر قند در ظرف مناسبی بریزید و خوب هم بزنید تا مواد یکدست شود.

مرحله چهارم

در این مرحله پودر ژلاتین را با آب سرد مخلوط می کنیم و روی حرارت دیگ می جوشانیم تا ژلاتین کاملا آب شود. سپس اجازه دهید ژلاتین کاملا خنک شود و آن را به ظرف حاوی مواد پنیر اضافه کنید.

مرحله پنجم

حالا مواد را خوب با هم مخلوط کنید تا کاملا یکدست شوند سپس لیوان ها را از یخچال خارج کرده و 1 لایه از مواد پنیری را روی لایه کراست بریزید و کاملا صاف کنید. سپس لیوان ها را به مدت 1 ساعت در یخچال قرار می دهیم.

مرحله ششم

بعد از این مدت مواد چیزکیک را آماده می کنیم، برای این منظور خامه صبحانه را روی بخار شوفاژ حرارت می دهیم تا کاملا یکدست شود، سپس شکلات را خرد کرده و اضافه می کنیم و مخلوط می کنیم.

مرحله هفتم

وقتی شکلات از حرارت خامه آب شد بعد از خنک شدن در لیوان ها روی پنیر ریخته و روی آن را صاف می کنند. در آخر چیزکیک ها را به مدت 3-4 ساعت در یخچال قرار دهید تا آماده شوند. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا