آشپزی

طرز تهیه چیپس سرکه ای با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه چیپس سرکه ای را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه چیپس سرکه

چیپس سرکه یکی از تنقلات خوشمزه و بین المللی است که در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد تا آموزش کامل و قدم به قدم آن را ببینید. طرز تهیه چیپس سرکه برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای چیپس سرکه
سیب زمینیها 4 عدد
آب سرد 2 لیوان
پودر خمیرمایه 1 قاشق چایخوری
سرکه ½ فنجان
یخ 1 فنجان
نمک 1 قاشق چایخوری

طرز تهیه چیپس سرکه

مرحله اول

من آماده می کنم چیپس سرکه خانگی در ابتدای کار پوست سیب زمینی ها را جدا می کنیم و می شوییم سپس به صورت ورقه های نازک برش می دهیم. حالا برش های سیب زمینی را چند بار می شوییم.

مرحله دوم

سپس آب به همراه نمک، سرکه و بکینگ پودر را در ظرف مناسبی بریزید و هم بزنید، سپس سیب زمینی های خلال شده را بریزید و تکه های یخ را در کاسه روی سیب زمینی های خلال شده بریزید.

سطح سوم

سپس برش های سیب زمینی را به مدت 2 ساعت در مخلوط آب و سرکه بگذارید تا مزه دار شوند. بعد از این مدت سیب زمینی ها را در آبکش بریزید و بدون آبکشی اجازه دهید آب اضافی آن خارج شود.

مرحله چهارم

در این مرحله سیب زمینی های خلال شده را روی دستمال تمیزی قرار می دهیم تا آب اضافی آنها گرفته شود و خشک شوند. حالا یک قابلمه عمیق را روی حرارت ملایم قرار دهید و به اندازه ای روغن اضافه کنید که سیب زمینی ها در آن شناور شوند.

مرحله پنجم

وقتی روغن خوب داغ شد، برش های سیب زمینی را به تابه اضافه کنید و بگذارید خوب سرخ شوند. سرگرمی روز چیپس ها را روی دستمال کاغذی قرار دهید تا چربی اضافی آن گرفته شود. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا