آشپزی

طرز تهیه چیکن استراگانف رستورانی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه چیکن استراگانف رستورانی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه مرغ استروگانف رستورانی

چیکن استروگانف یکی از غذاهای ساده و لذیذ کشور روسیه است که امروزه به عنوان یک غذای بین المللی در سراسر جهان شناخته شده است برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله. طرز تهیه مرغ استروگانف رستورانی برای و سرگرمی روز سایت همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
سینه مرغ 500 گرم
قارچ 200 گرم
پیاز 1 قطعه
شیر نر 1 فنجان
ارد 1 قاشق غذاخوری
کرم رنگ 150 گرم
کره 30 گرم
آب لیمو ترش 1 قاشق غذاخوری
سیب زمینیها 2 عدد بزرگ
نمک و فلفل کافی

طرز تهیه مرغ استروگانف رستورانی

مرحله اول

من آماده می کنم مرغ خوشمزه استروگانف ابتدا پیاز را ورقه های نازک و یکدست می کنیم سپس مرغ را نیز به اندازه تقریبی یک در چهار سانتی متر به صورت ورقه های نازک و یکدست برش می دهیم.

مرحله دوم

در این مرحله ظرف مناسبی روی اجاق گذاشته و نیمی از روغن را اضافه می کنیم. بعد از اینکه کره کاملا ذوب شد پیاز خرد شده را به ماهیتابه اضافه کنید و مدام تفت دهید تا پیاز نرم شده و شیشه ای شود.

سطح سوم

توجه داشته باشید که برای مرغ استروگانف پیاز را خشک نکنیم. سپس مرغ را به همراه مقداری نمک، فلفل و زردچوبه به تابه اضافه کرده و حرارت را زیاد کرده و شروع به تفت دادن مرغ کنید.

مرحله چهارم

اگر مرغ را با حرارت ملایم سرخ کنیم آب آزاد می کند پس باید آن را با حرارت زیاد سرخ کنیم. وقتی مرغ خوب سرخ شد، پیاز و مرغ را از ماهیتابه خارج کرده و کنار بگذارید. سپس تابه را با دستمال تمیز می کنیم.

مرحله پنجم

حالا بقیه روغن را به تابه اضافه کنید و روی حرارت ملایم قرار دهید. در حین آب شدن قارچ ها را ورقه ای برش می دهیم و به همراه آبلیمو به تابه اضافه می کنیم و تفت می دهیم.

مرحله ششم

بعد از اینکه قارچ ها را در ماهیتابه گذاشتیم باید حرارت را زیاد کنیم تا قارچ ها آب خود را از دست ندهند. بعد از اینکه قارچ ها خوب سرخ شدند آن ها را از ماهیتابه خارج کرده و کنار بگذارید. سپس دوباره تابه را با دستمال تمیز می کنیم.

مرحله هفتم

در این مرحله آرد را به همراه کمی نمک و فلفل به تابه اضافه می کنیم و با حرارت ملایم تفت می دهیم تا خامی آرد گرفته شود سپس شیر و خامه را به تابه اضافه می کنیم و با آرد خوب مخلوط می کنیم تا یکدست شود. . که باید انجام شود

مرحله هشتم

حالا باید مخلوط آرد و شیر را مدام هم بزنیم تا غلیظ شود. وقتی سس غلیظ شد مرغ را به همراه پیاز و قارچ سرخ شده به تابه اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا مواد کاملا با سس آغشته شوند.

مرحله نهم

در این مرحله تابه را از روی حرارت بردارید. سپس سیب زمینی ها را با رنده نازک برش می دهیم سپس با آب سرد می شوییم. سپس سیب زمینی ها را با یک حوله تمیز خشک می کنیم.

مرحله دهم

حالا یک تابه مناسب را روی اجاق بگذارید و کمی روغن اضافه کنید سپس سیب زمینی ها را به تابه اضافه کنید و تفت دهید. در آخر مرغ استروگانف را در بشقاب بگذارید و با سیب زمینی سرخ شده سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا