آشپزی

طرز تهیه ژله بستنی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه ژله از بستنی

بستنی ژله ای یکی از دسرهای خوشمزه و بین المللی است که برای مهمانی ها و مجالس خاص بسیار مناسب است تا آموزش کامل و قدم به قدم آن را ببینید. طرز تهیه ژله از بستنی برای سرگرمی روز همراه باشید

مواد ژله بستنی
ژله رنگ دلخواه 6 عدد
بستنی وانیلی 6 قاشق غذاخوری سس
آب جوش 6 لیوان
رنگ خوراکی (اختیاری) کافی

طرز تهیه ژله از بستنی

مرحله اول

من آماده می کنم ژله بستنی خوشمزه در ابتدای کار شکل مورد نظر را با کمی روغن مایع چرب می کنیم سپس به مدت 15 دقیقه در فریزر قرار می دهیم. حالا ژله ها را در 6 کاسه جداگانه بریزید و به هر کاسه 1 لیوان آب جوش اضافه کنید.

مرحله دوم

حالا ژله ها را روی حرارت بخار کتری قرار می دهیم تا ذرات ژله کاملا حل شوند سپس اجازه می دهیم ژله ها با دمای محیط سازگار شوند. بعد از سرد شدن ژله ها در صورت تمایل به هر ژله رنگ خوراکی همرنگ اضافه کنید.

سطح سوم

سپس ژله را با هم مخلوط کرده و به هر کاسه ۱ قاشق غذاخوری بستنی اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. حالا قالب را از فریزر خارج کرده و یکی از رنگ های ژله ای دلخواه را داخل قالب بریزید.

مرحله چهارم

در این مرحله قالب را در یخچال بگذارید و ژله را 30 دقیقه بگذارید تا خودش را بگیرد. بعد از این مدت قالب را از یخچال خارج کرده و لایه بعدی ژله را داخل قالب بریزید و روی لایه قبلی بریزید.

مرحله پنجم

سپس قالب را دوباره در یخچال قرار می دهیم تا ژله به مدت 30 دقیقه بماند. حالا مراحل را به همین ترتیب ادامه می دهیم تا ژله ها تمام شود. توجه داشته باشید که ژله قبل از اضافه کردن به قالب کاملا خنک شده است.

مرحله ششم

مراقب باشید اگر ژله داغ است بعد از اضافه کردن لایه قبلی آب می شود. وقتی تمام ژله را داخل قالب گذاشتیم ژله را به مدت 4 ساعت در یخچال می گذاریم تا کاملا سفت شود. نوش جان.

مرحله هفتم

بعد از این مدت قالب را از یخچال خارج می کنیم سپس با استفاده از چاقو لبه های ژله را آزاد می کنیم. سپس درب قالب را یک اسفنج گذاشته و ژله را در سینی می چینیم. نوش جان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا