آشپزی

طرز تهیه کاپ کیک اسمارتیزی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کاپ کیک اسمارتیزی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه کیک اسمارتیزی

کاپ کیک اسمارتیززی یکی از شیرینی های خوش طعم و لذیذ است که بافتی سبک و پف دار دارد و بسیار راحت و سریع تهیه می شود. برای راهنمای کامل گام به گام در مورد طرز تهیه کیک Smartyzi، به ادامه مطلب بروید و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای کاپ کیک اسمارتی
ارد 110 گرم معادل 1 فنجان سر خالی است
کره 100 گرم
یک تخم مرغ 2 عدد
قند 80 گرم معادل 1.4 فنجان و 2 قاشق غذاخوری است
شیر نر 40 گرم معادل 1.4 فنجان است
پودر خمیرمایه 1/4 قاشق چایخوری
نمک 1/4 قاشق چایخوری
وانیل 1/3 قاشق چایخوری
افراد باهوش کافی
کوکی های Oreo کافی

طرز تهیه کیک اسمارتیزی

مرحله 1: آماده سازی مواد

برای تهیه کاپ کیک های هوشمند ابتدا کره را که به دمای محیط رسیده است در ظرفی بریزید و با همزن برقی حدود 2-3 دقیقه بزنید تا نرم و یکدست شود سپس شکر را اضافه کنید و دوباره با همزن برقی هم بزنید. 5 دقیقه تا مخلوط سبک و غلیظ شود.

مرحله 2: کره، شکر و تخم مرغ را با هم مخلوط کنید

سپس تخم مرغ ها را به مخلوط اضافه کنید و دوباره با همزن برقی دو دقیقه دیگر هم بزنید تا تخم مرغ ها کاملا یکدست و یکدست شوند سپس کمی وانیل به مخلوط اضافه کنید و هم بزنید تا عطر وانیل پخش شود.

مرحله 3: آرد و بکینگ پودر را الک کنید

سپس آرد را در ظرف دیگری الک کنید تا بافت آن سبک شود و سپس مقداری بیکینگ پودر اضافه کرده و مخلوط کنید و سپس مقداری نمک روی مخلوط بریزید و خوب مخلوط کنید و دوباره مخلوط آرد را الک کنید تا بافت آن یکدست و یکدست شود.

مرحله 4: شیر را به مخلوط اضافه کنید

سپس نیمی از مخلوط آرد را به مخلوط اضافه کنید و با همزن دستی به صورت دورانی در یک جهت هم بزنید تا کاملا یکدست شود و گلوله های آردی باقی نماند سپس نصف شیر را به مواد اضافه کرده و کمی هم بزنید. سپس نصف باقی مانده آرد را به مخلوط اضافه کنید و با همزن دستی مخلوط کنید و سپس نصف باقی مانده شیر را داخل مواد ریخته و مخلوط کنید تا مخلوط یکدست و یکدست شود و گلوله ای از آرد در آن باقی نماند.

مرحله 5: قالب ها را با مواد پر کنید

سپس کپسول را در قالب کاپ کیک قرار دهید و سپس مقداری از مخلوط را با قاشق داخل کپسول ها بریزید و سپس بیسکویت ها را با دست خرد کنید و چند تکه از آنها را روی مایع داخل کپسول قرار دهید و سپس مقدار دیگری از خامه را روی آن بریزید. آنها را مایع کیک را به آرامی روی کلوچه ها بریزید تا کلوچه ها فرو نروند سپس طبق سلیقه و ترجیح می توانید اسمارتیز را به تعداد دلخواه روی پایه کیک قرار دهید و سطح آنها را با اسمارتیزهای رنگی تزئین کنید.

مرحله 6: کاپ کیک ها را در فر بپزید

سپس قالب ها را در فری که از قبل گرم کرده اید به مدت 10 دقیقه قرار دهید و دمای فر را روی 180 درجه سانتیگراد قرار دهید و بگذارید کیک ها به مدت 20 دقیقه در فر خوب بپزند و پخته شوند سپس بررسی کنید که کیک کاملا پخته شده است یا خیر.

مرحله 7: پخت کاپ کیک ها را تمام کنید

برای گنبدی کردن کاپ کیک ها، در 5 دقیقه اول زمان پخت، عناصر بالا و پایین را همزمان روشن کنید، سپس تا 15 دقیقه بعد، فقط از عنصر زیری استفاده کنید تا سطح کیک طلایی و طلایی شود. داخل کاپ کیک ها کاملاً پخته شده است

مرحله 8: کاپ کیک ها را خنک کنید

سپس یک خلال دندان داخل کیک فرو کنید و آن را بیرون بیاورید، اگر هیچ یک از مواد کیک به آن نچسبید یعنی کیک ها آماده است، سپس کاپ کیک ها را از فر خارج کرده و در دمای محیط قرار دهید و اجازه دهید کمی خنک شوند. کمی

مرحله 9: تزئین و سرو کنید

سپس کاپ کیک های اسمارتیزی را در ظرف مناسبی بریزید و روی آن ها را با کمی شکلات آب شده، پودر پسته، گردوی آسیاب شده یا شکلات چیپسی تزئین کنید و با چای سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا