آشپزی

طرز تهیه کاپ کیک اوتمیل +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه کاپ کیک بلغور جو دوسر

مافین بلغور جو دوسر یکی از دسرهای خوشمزه و دلچسبی است که با دستور پخت های مختلف می توان آن را تهیه کرد. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله تهیه کاپ کیک بلغور جو با ما همراه باشید سرگرمی روز همراه باشید

مواد لازم برای کاپ کیک بلغور جو دوسر
موز 1 قطعه
یک تخم مرغ 1 قطعه
شیر ولرم 120 گرم
عسل 80 گرم
عصاره وانیل ⅓ قاشق چایخوری
پودر دارچین ⅓ قاشق چایخوری
جو پرک 120 گرم
پودر خمیرمایه 1 قاشق چایخوری
نمک نوک یک قاشق چای خوری
تکه های شکلات کافی

طرز تهیه کاپ کیک بلغور جو دوسر

مرحله اول

برای تهیه مافین های خوش طعم جو دو سر در ابتدای کار فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا کاملا گرم شود. سپس تخم مرغ را به همراه نمک و وانیل در ظرف مناسبی بریزید و با همزن برقی مخلوط کنید.

مرحله دوم

وقتی مخلوط تخم مرغ کف کرد، مخلوط کردن را متوقف کنید، سپس موز را با پشت چنگال خوب له کنید. سپس شیر و عسل تازه ولرم را در ظرف مناسبی بریزید و خوب هم بزنید تا عسل حل شود.

سطح سوم

حالا جو را به همراه بیکینگ پودر به ظرف شیر اضافه کنید و بعد از کمی هم زدن به مدت 5 دقیقه استراحت دهید تا جوها نرم شوند. بعد از این مدت موز را به کاسه با تخم مرغ اضافه کنید.

مرحله چهارم

سپس مخلوط شیر ولرم را به همراه پودر دارچین به کاسه اضافه کنید و خوب مخلوط کنید سپس دو سوم کپسول های کاغذی را با خمیر کیک پر کنید. حالا تکه های شکلاتی را روی کیک بریزید.

مرحله پنجم

در این مرحله کپسول ها را در طبقه وسط فر قرار می دهیم و به مدت 25 دقیقه در فر می گذاریم تا کاملا بپزند. بعد از این مدت یک خلال دندان یا سیخ چوبی را در وسط کیک فرو کنید و آن را بردارید.

مرحله ششم

اگر خمیر کاپ کیک به خلال دندان یا سیخ چوبی نچسبید، کاپ کیک ها آماده است، سپس آن ها را از فر خارج کنید. در آخر اجازه دهید کاپ کیک ها خنک شوند و با چای تازه دم کرده سرو کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا