آشپزی

طرز تهیه کباب چوبی مرغ با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کباب چوبی مرغ را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز پخت مرغ کبابی

کباب چوبی مرغ یکی از انواع کباب خوشمزه و پرطرفدار است که می توانید با دستور پخت های مختلف آن را تهیه کنید تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز پخت مرغ کبابی برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
ترکیبی از سینه و ران مرغ 600 گرم
پیاز 1 عدد وسط
سیر 1 قرص
فلفل قرمز ½ فلفل سیاه
آرد سوخاری 3 قاشق غذاخوری
زعفران آب پز 3 قاشق غذاخوری
جعفری 2 قاشق غذاخوری
فلفل سیاه، فلفل قرمز و پودر پیاز کافی
پودر سیر و سماق و زردچوبه کافی

طرز پخت مرغ کبابی

مرحله اول

من آماده می کنم مرغ کبابی خوشمزه در ابتدای کار، مخلوط سینه و پای مرغ را به همراه پیاز، سیر، فلفل قرمز و جعفری داخل غذاساز بریزید و خوب هم بزنید تا مواد کاملا مخلوط و یکدست شوند.

مرحله دوم

حالا پودر سوخاری زعفران را بپزید و مقداری فلفل سیاه، فلفل قرمز، پودر پیاز، پودر سیر، سماق و زردچوبه را در غذاساز اضافه کنید و دوباره هم بزنید تا مواد کاملا مخلوط شوند.

سطح سوم

سپس سس کباب را در ظرف مناسبی بریزید و روی آن را سلفون بپوشانید و به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار دهید تا طعم ها با هم مخلوط شوند. بعد از این مدت به اندازه سس باربیکیو پرتقال کنار می گذاریم.

مرحله چهارم

حالا سس کباب را روی سیخ چوبی می ریزیم و کاملا فیکس می کنیم سپس تابه مناسبی را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و کمی روغن مایع داخل آن می ریزیم. حالا سیخ های مرغ را در تابه می گذاریم.

مرحله پنجم

سپس یک طرف سیخ ها را می گذاریم کاملا سرخ شود سپس آن ها را برگردانده و درب قابلمه را می بندیم تا پخته شوند. در آخر سیخ ها را کاملا سرخ کنید و با مخلوط کره و زعفران بمالید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا