آشپزی

طرز تهیه کبه سیب زمینی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کبه سیب زمینی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه کباب سیب زمینی

کباب سیب زمینی یکی از غذاهای ساده جنوبی کشورمان است که با مواد مختلف درست می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه کباب سیب زمینی برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
سیب زمینیها 4 عدد
روغن زیتون 2 قاشق غذاخوری
آرد سوخاری 1 فنجان
پیاز 2 عدد
جعفری 3 قاشق غذاخوری
برش های صنوبر یا بادام 2 قاشق غذاخوری
گوشت چرخکرده 200 گرم
نمک، فلفل، ادویه کاری و فلفل قرمز کافی

طرز تهیه کباب سیب زمینی

مرحله اول

برای تهیه کبه سیب زمینی مجلسی ابتدا سیب زمینی ها را بشویید سپس در قابلمه ای بریزید و به اندازه ای آب اضافه کنید که روی سیب زمینی ها را بپوشاند و قابلمه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید.

مرحله دوم

حالا اجازه دهید سیب زمینی ها به مدت 45 دقیقه در آب جوش بمانند تا کاملا بپزند و هسته آن نرم شود. سپس بعد از گذشت این مدت سیب زمینی ها را از قابلمه خارج می کنیم سپس پوست آن ها را جدا می کنیم.

سطح سوم

در این مرحله سیب زمینی ها را در ظرف مناسبی می ریزیم سپس با چرخ گوشت می زنیم تا پوره شود. سپس نمک، فلفل سیاه، ادویه کاری، فلفل قرمز، روغن زیتون و آرد سوخاری را به سیب زمینی ها اضافه کنید.

مرحله چهارم

حالا سیب زمینی ها را هم بزنید تا کاملا با ادویه ها مخلوط شوند. بعد از آن می گذاریم پوره سیب زمینی کاملا خنک شود سپس مواد کباب متوسط ​​را آماده می کنیم و گوشت را برای این منظور به قطعات کوچک تقسیم می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله تکه های گوشت را داخل چرخ گوشت گذاشته و چرخ می کنیم. سپس فلس های پیاز را جدا می کنیم سپس آن را نگینی خرد می کنیم و تابه مناسبی را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و کمی روغن مایع اضافه می کنیم.

مرحله ششم

حالا پیاز را به تابه اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا سبک و شفاف شود. سپس گوشت چرخ کرده را به پیاز اضافه می کنیم سپس تفت دادن را ادامه می دهیم تا رنگ گوشت تغییر کند. سپس نمک، فلفل سیاه، ادویه کاری و فلفل قرمز را اضافه می کنیم.

مرحله هفتم

در این مرحله گوشت را تفت می دهیم تا ادویه ها سرخ شوند. بعد جعفری را شسته و در آبکش می گذاریم تا آب اضافی جعفری گرفته شود. سپس جعفری را روی تخته گوشت گذاشته و خرد می کنیم.

مرحله هشتم

حالا جعفری را به همراه صنوبر به گوشت اضافه کنید و سپس تفت دهید و حرارت را خاموش کنید. سپس مواد میانی را از روی آتش برداشته سپس می گذاریم کاملا خنک شود. سپس مقداری از مواد سیب زمینی را برمی داریم.

مرحله نهم

در این مرحله سیب زمینی را پهن می کنیم سپس مقداری از مواد میانی را وسط سیب زمینی می ریزیم و جمع می کنیم تا روی مواد وسط را بپوشاند. سپس کیک های سیب زمینی را به همین ترتیب آماده می کنیم تا مواد تمام شود.

مرحله دهم

حالا یک قابلمه مناسب را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و به اندازه ای که سیخ ها در آن شناور شود روغن مایع می ریزیم و بعد از آن روغن خوب گرم می شود. بعد سیخ ها را داخل تابه می چینیم.

مرحله یازدهم

در آخر کباب های سیب زمینی را در ظرفی حاوی روغن بریزید و کاملا سرخ کنید. سپس کباب های سیب زمینی را از تابه خارج کرده و در ظرف مورد نظر می چینیم و با سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا