آشپزی

طرز تهیه کرم طالبی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کرم طالبی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه کرم خربزه

خامه خربزه یکی از دسرهای خوش طعم و لذیذی است که بسیار راحت و سریع با روش های مختلف تهیه می شود و بسیار شیک و مناسب برای پذیرایی و مهمانی می باشد.بافت این دسر خوشمزه بسیار نرم و لطیف است و طرفداران زیادی دارد. برای معرفی کامل و گام به گام طرز تهیه کرم خربزه برای اقامت آینده با سایت آموزشی.

مواد لازم برای کرم خربزه
خربزه ای به وزن تقریبا نیم کیلو 1 قطعه
شیر نر نصف فنجان
کرم رنگ 2 قاشق غذاخوری
قند 2 قاشق غذاخوری (اختیاری)
پودر ژلاتین 3 قاشق غذاخوری
اب 1 فنجان
رنگ سبز خوراکی 1 قطره (اختیاری)

طرز تهیه کرم خربزه

مرحله 1: آماده سازی ژلاتین

برای تهیه کاسترد خربزه ابتدا مقداری آب در ظرفی بریزید و سپس روی آن پودر ژلاتین بپاشید تا پف کند سپس روی حرارت غیر مستقیم بگذارید تا پودر ژلاتین در آب ذوب شود و کاملا مخلوط شود. سپس ظرف را کنار بگذارید.

مرحله 2: خربزه را له کنید و شیر و خامه را اضافه کنید

سپس خربزه را بردارید و به قطعات کوچکتر برش دهید و در مخلوط کن بریزید، سپس مقداری شیر در مخلوط کن بریزید و سپس خامه را به مواد اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند و بافت یکدست و یکدست شود. .

مرحله 3: شکر و ژلاتین حل شده را اضافه کنید

سپس با توجه به ذائقه و سلیقه خود کمی شکر به مخلوط مواد اضافه کنید و هم بزنید تا شکر کاملا در مخلوط حل شود و قوام مواد یکدست شود سپس ژلاتین حل شده را به مواد اضافه کنید و دوباره هم بزنید. یکنواخت بودن

مرحله 4: اضافه کردن رنگ خوراکی (اختیاری)

سپس طبق ذائقه خودتان اگر می خواهید دسر رنگ سبزی به خود بگیرد می توانید کمی رنگ سبز رنگ به مخلوط مواد اضافه کنید و هم بزنید تا رنگ خوراکی کاملا با مواد مخلوط شود و سرگرمی روز دسر تبدیل به دسر شود. رنگارنگ تر

مرحله 5: گلاب را اضافه کنید (اختیاری)

سرگرمی روز با توجه به ذائقه و سلیقه خود می توانید مقدار کمی گلاب را به مخلوط مواد اضافه کنید و هم بزنید تا عطر گلاب در مواد به مشام برسد اما اگر عطر گلاب را برای دسر دوست ندارید می توانید از این مرحله صرف نظر کنید و گلاب اضافه نکنید.

مرحله ششم: از صافی رد کنید و داخل قالب بریزید

برای اطمینان از حل شدن کامل ژلاتین در مواد، دسر را از صافی رد کنید تا قوام یکدست و نرم شود، سپس دسر را در قالب های جداگانه ریخته و در یخچال قرار دهید، می توانید تمام دسرها را در یک عدد بزرگ قرار دهید. قالب بریز

مرحله 7: خنک و تزئین کنید

اجازه دهید دسر از عصر تا صبح در یخچال بماند و کاملا خودش را بگیرد و سفت و غلیظ شود و پس از آماده شدن دسر در یخچال، دسر خامه خربزه را از یخچال خارج کرده و روی آن را با چند برش بپوشانید. خربزه تازه و موز ورقه شده تزیین کنید. در آخر دسر خامه خربزه را به عنوان دسری شیک و خوش طعم و جذاب برای پذیرایی و مهمانی به همراه انواع دارچین و تاپینگ سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا