آشپزی

طرز تهیه کسادیا مرغ با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کسادیا مرغ را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه Quesadilla مرغ

کوسادیلا مرغ یکی از غذاهای لذیذ و لذیذ مکزیکی است که بافتی سبک و ترد دارد، تهیه کوزادیلا مرغ بسیار آسان است و می توانید از آن به عنوان یک پیش غذای ساده و یا یک میان وعده محبوب برای پذیرایی و مهمانی استفاده کنید. برای راهنمای کامل و گام به گام طرز تهیه کاساوا مرغ به ادامه مطلب بروید و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای پخت مرغ مقدار مواد
سینه مرغ کامل 1 قطعه
اب کافی
یک پیاز کوچک 1 قطعه
نمک و زردچوبه کافی
فلفل کافی
مواد لازم برای کاسادیا مرغ برلی مقدار مواد
مرغ ریشو سینه مرغ 1 عدد
ذرت آب پز 4 قاشق غذاخوری
جعفری خرد شده 3 تا 4 قاشق غذاخوری
پنیر خامه ای 1 قاشق غذاخوری
سس کچاپ داغ 1 قاشق غذاخوری
سس مایونز 1 قاشق غذاخوری
پیتزا با پنیر 1/2 فنجان
نان تافتون 4 عدد
پیازچه تازه، ریحان و شوید برای تزیین کافی
سس کچاپ یا سس گوجه فرنگی کافی

طرز تهیه Quesadilla مرغ

مرحله 1: پختن سینه مرغ

ابتدا سینه مرغ را در قابلمه ریخته روی آن را با آب بپوشانید سپس پیاز کوچکی را پوست بگیرید و بشویید سپس به مرغ داخل قابلمه اضافه کنید سپس کمی نمک و زردچوبه و فلفل به مواد داخل قابلمه اضافه کنید. خوب مخلوط کنید و در را ببندید.

مرحله دوم: قابلمه مرغ را از روی حرارت بردارید

سپس قابلمه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و اجازه دهید مرغ حدود یک ساعت بجوشد و بپزد و پس از پخته شدن و آماده شدن مرغ، قابلمه را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید مرغ به دمای محیط برسد.

مرحله سوم: مرغ را ریش ریش کنید و ذرت پخته شده را به مواد اضافه کنید

پس از سرد شدن مرغ آن را ریش ریش کرده و در ظرفی قرار دهید سپس مقداری ذرت پخته شده به آن اضافه کنید، برای راحتی و سرعت می توانید از کنسرو ذرت استفاده کنید یا مقداری ذرت خام را بجوشانید و به مواد اضافه کنید.

مرحله 4: پختن ذرت خام

برای پختن ذرت خام، مقداری ذرت را در قابلمه کوچکی بریزید، سپس روی آن آب بریزید، در قابلمه را ببندید، روی حرارت متوسط ​​قرار دهید، اجازه دهید ذرت ها به مدت 7 تا 10 دقیقه خوب بپزند تا بافت آنها نرم و لطیف شود.

مرحله 5: ذرت پخته شده را به مرغ سوخاری اضافه کنید

سپس قابلمه را از روی حرارت بردارید، آن را کنار بگذارید تا ذرت ها به دمای محیط برسند، سپس ذرت پخته شده را به مرغ ریش ریش شده اضافه کنید و هم بزنید، سپس جعفری را بشویید و در سبد قرار دهید تا خشک شود.

مرحله ششم: جعفری خرد شده و پنیر خامه ای را به مواد اضافه کنید

وقتی جعفری خشک شد آن را با چاقو ریز خرد کرده و به مواد اضافه کرده و خوب هم می زنیم تا کاملاً یکدست شود و عطر جعفری در مواد پخش شود سپس مقداری پنیر خامه ای به مواد اضافه کرده و دوباره هم می زنیم تا کاملا یکدست شود.

مرحله هفتم: سس مایونز و سس کچاپ را به مواد اضافه کنید

سپس مقداری سس کچاپ داغ را به مواد اضافه کنید و دوباره هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند تا سس با مواد مخلوط شود سپس مقداری سس مایونز روی مواد بریزید و دوباره هم بزنید تا همه مواد با هم مخلوط شوند و طعم سس خوب شود. مرغ آنها می روند.

مرحله هشتم: پنیر پیتزا را به مواد اضافه کنید

سپس مقداری پنیر پیتزای آماده را روی مواد بریزید، هم بزنید تا کاملا با هم مخلوط شوند و بافت یک دست درست شود، مقدار پنیر پیتزا بستگی به ذائقه و ذائقه شما دارد و هر چه بیشتر باشد، فینگر فود کشدار و خوشمزه تر می شود. خواهد بود.

مرحله نهم: مواد را با هم مخلوط کرده و در یخچال قرار دهید

بعد از اینکه همه مواد را با هم مخلوط کردید، همه مواد را با دست خوب ورز دهید تا کاملا مخلوط شوند تا طعم و عطرشان با هم ترکیب شود، می توانید روی مواد را بپوشانید و به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید. آن متناسب با.

مرحله دهم: مواد را روی نان بریزید و نان را تا کنید

سپس یک نان تافتون کوچک و گرد را روی سطح صافی قرار دهید، سپس مقداری از مواد را بردارید، سپس آن ها را کف نان بریزید و روی نیمه زیرین پهن کنید، سپس آن را از وسط تا کنید، لبه ها را به هم بچسبانید تا فرم بگیرد.

مرحله یازدهم: داخل تابه روغن بریزید و روی اجاق بگذارید

با فشار دادن انگشت روی لبه های دو طرف نان، لبه ها کمی به هم می چسبند و از افتادن مواد میانی از روی نان جلوگیری می کنند.

مرحله 12: مرغ کوزادیلا را سرخ کنید

بعد از آن کیک های فرم گرفته را داخل روغن گذاشته، می گذاریم خوب سرخ شود و طلایی شود، پس از سرخ شدن یک طرف آن را به آرامی برگردانید تا طرف دیگر سرخ شود، به همین ترتیب، همه کیک های فرم گرفته را سرخ کنید.

مرحله 13: کاسادیا مرغ را تزئین کنید

سپس نان پخته شده را از تابه خارج کرده و روی حوله توری یا نخی قرار دهید تا چربی اضافی آن گرفته شود سپس در ظرف مناسبی مقداری کشادیا مرغ را با سس کچاپ و برگ های ریحان تازه و نعنا و شوید بپاشید. سرگرمی روز مرغ کوسادیلا را به عنوان یک صبحانه خوشمزه و مقوی یا یک پیش غذای ساده و پرطرفدار برای پذیرایی و مهمانی همراه با انواع دارچین و تاپینگ سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا