آشپزی

طرز تهیه کشک بادمجان کبابی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کشک بادمجان کبابی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه کشک بادمجان کبابی

کشک بادمجان کبابی یکی از لذیذترین و اصیل ترین غذاهای ایرانی است که در بین ایرانیان طرفداران زیادی دارد برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله. طرز تهیه کشک بادمجان کبابی برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
بادمجان 4 عدد
پیاز 1 قطعه
سیر 4 قرص
نعناع خشک 2 قاشق غذاخوری
پنیر کوتاژ 3 قاشق غذاخوری
اب ½ فنجان
نمک کافی

طرز تهیه کشک بادمجان کبابی

مرحله اول

من آماده می کنم کشک بادمجان کبابی خوشمزه در ابتدای کار بادمجان ها را شسته و روی گاز یا زغال تفت می دهیم سپس پوست آن را جدا می کنیم و با پتک خوب می زنیم تا له شوند.

مرحله دوم

سپس پیاز را به همراه سیر ریز رنده کرده سپس ظرف مناسبی را روی اجاق قرار دهید. حالا به همراه پیاز خرد شده مقداری روغن مایع به تابه اضافه کنید و تفت دهید تا پیاز قرمز و طلایی شود.

سطح سوم

حالا سیر را اضافه کنید و به تفت دادن ادامه دهید تا عطر سیر گرفته شود سپس مقداری زردچوبه به تابه اضافه کنید و پس از کمی تفت دادن بادمجان های له شده را اضافه کنید و خوب تفت دهید.

مرحله چهارم

وقتی بادمجان ها کمی سرخ شدند، کشک بادمجان را با آب رقیق کرده و به ماهیتابه اضافه کنید، سپس فلفل چیلی را اضافه کنید و اجازه دهید کشک بادمجان به مدت 15-20 دقیقه روی آتش بماند تا سفت شود. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا