آشپزی

طرز تهیه کمپوت گیلاس با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کمپوت گیلاس را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه کمپوت گیلاس

کمپوت آلبالو یکی از کمپوت های خوشمزه و بین المللی است که معمولا به عنوان تزیین برخی دسرها و کیک ها استفاده می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه کمپوت گیلاس برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای کمپوت گیلاس
گیلاس 1 کیلوگرم
قند 1 فنجان
اب 3 لیوان

طرز تهیه کمپوت گیلاس

مرحله اول

برای تهیه کمپوت آلبالو خانگی در ابتدای کار ساقه آلبالوها را جدا کرده و می شوییم سپس در آبکش می گذاریم تا آب اضافی آنها گرفته شود. سپس یک پارچه روی سطح کار پهن می کنیم.

مرحله دوم

سپس آلبالوها را روی حوله بریزید و اجازه دهید رطوبت اضافی آن کاملا گرفته شود. حالا شکر و آب را در قابلمه مناسبی بریزید سپس قابلمه را روی حرارت ملایم قرار دهید تا شکر بجوشد.

سطح سوم

توجه داشته باشید که جوشاندن شربت لازم نیست، فقط کافی است ذرات شکر حل شود. سپس قابلمه را از روی حرارت بردارید و بگذارید شربت کاملا خنک شود. حالا ظرف مناسب و مقاوم در برابر حرارت را انتخاب می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله آلبالوها را داخل کاسه بریزید تا پر شود سپس شربت را در ظرف بریزید تا روی آلبالوها را بپوشاند. حالا یک قابلمه مناسب را تا نیمه از آب پر می کنیم و قابلمه را روی حرارت زیاد قرار می دهیم تا آب به جوش بیاید.

مرحله پنجم

سپس درب ظرف را با درب فلزی محکم می بندیم تا هوا وارد نشود و وقتی آب به جوش آمد ظرف را داخل ظرف می گذاریم و اجازه می دهیم 15-20 دقیقه بجوشد و بعد از آن خارج می کنیم. کشتی.

مرحله ششم

حالا ظرف شیشه ای را وارونه قرار دهید تا درب آن روی سطح کار قرار گیرد، سپس 1 تا 2 ساعت بگذارید بماند تا کاملا خنک شود. ظرف را در این مدت حرکت ندهید و تکان ندهید.

مرحله هفتم

بعد از این مدت ظرف را برگردانده و درب آن را باز می کنیم سپس کمپوت آلبالو را در ظرف مورد نظر می ریزیم و سرو می کنیم. نوش جان. با این روش می توانید هر میوه ای را کمپوت کرده و از آن استفاده کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا