آشپزی

طرز تهیه کوفته ایتالیایی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کوفته ایتالیایی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه کوفته ایتالیایی

کوفته ایتالیایی یکی از کوفته های خوشمزه و اصیل ایتالیایی است که بسیار راحت و سریع تهیه می شود.این غذای خوش طعم و لذیذ را می توان به عنوان یک پیش غذای شیک و ساده مناسب برای پذیرایی و مهمانی استفاده کرد. برای راهنمای کامل و گام به گام طرز تهیه کوفته ایتالیایی به ادامه مطلب بروید و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
گوشت چرخکرده 600 گرم
سیر 2 قرص
جعفری خرد شده 2 قاشق غذاخوری
پنیر پارمسان 1 فنجان
پنیر موزارلا 150 گرم یا بسته
خمیر داخل باگت 100 گرم
نمک و فلفل کافی
شیر نر 1 فنجان
گوجه فرنگی پوره شده 8 عدد

دستور تهیه کوفته ایتالیایی

مرحله اول

روی خمیر باگت ابتدا کمی شیر بریزید تا نان خیس شود سپس گوشت چرخ کرده را در ظرفی بریزید و سیرها را پوست بگیرید و با رنده ریز رنده کنید تا کاملا له شده و پوره شوند سپس به چرخ شده اضافه کنید. گوشت و با هم مخلوط کنید.

مرحله دوم

سپس پارمزان را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید سپس نمک و فلفل را روی گوشت بریزید و مخلوط کنید سپس جعفری را که شسته و خشک کرده اید ریز خرد کرده و به مواد اضافه کنید و مخلوط کنید تا کاملا مخلوط شود.

سطح سوم

به جای جعفری تازه میتونید از جعفری خشک و پودر شده استفاده کنید.سپس باگت را کمی فشار دهید تا شیر اضافی آن گرفته شود و سپس خمیر را به مواد اضافه کنید و ورز دهید تا کاملا مخلوط شده و بافت یکنواختی پیدا کند.شکل دهید.

مرحله چهارم

سپس مقدار کمی از مواد را به اندازه یک نارنگی کوچک بردارید و با دست پهن کنید و یک تکه پنیر موزارلا یا پنیر آبی را که از قبل برش داده اید و آماده کرده اید وسط گوشت قرار دهید و سپس گوشت را با گوشت شکل دهید. دست و به شکل گرد

مرحله پنجم

همه کوفته ها را به همین ترتیب آماده کنید، سپس در تابه ای کمی روغن زیتون بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا داغ شود و سپس کوفته ها را در آن سرخ کنید، وقتی همه قسمت های کوفته ها خوب سرخ شدند، از آن جدا کنید. گرما. حرارت.

مرحله ششم

سپس کوفته ها را در ظرف پیرکس مناسبی بریزید و روی کوفته ها که شسته و رنده کرده اید و به صورت پوره درآورده اید، مقداری گوجه فرنگی بریزید و روی آن ها را با 4 قاشق غذاخوری روغن زیتون بپوشانید و بمالید.

مرحله هفتم

سپس روی ظرف پیرکس را با فویل بپوشانید و سوراخ هایی روی آن ایجاد کنید و به مدت ده دقیقه در فر داغ قرار دهید و دمای فر را روی 150 درجه سانتیگراد تنظیم کنید و بگذارید یک ساعت بپزد و خوب بپزد.

مرحله هشتم

در این مدت یک بار غذا را چک کنید تا در صورت لزوم دما را تنظیم کنید. می توانید به جای فر از دمای گاز متوسط ​​هم استفاده کنید و کوفته ها را بپزید اما معمولا در فر بهتر می پزند. بعد از این مدت ظرف را از فر خارج کنید و فر را خارج کنید.

مرحله نهم

سپس کوفته ها را در بشقاب مناسبی گذاشته و به ذائقه خود سس کچاپ را روی آن ها بریزید و با برگ نعنا، ریحان و گشنیز تازه تزئین کنید و با نان تازه، ترشی، سبزیجات، زیتون پرورش یافته و انواع دارچین سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا