آشپزی

طرز تهیه کوکو دو رنگ با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کوکو دو رنگ را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه کاکائو دو رنگ

کاکائو دو رنگ یکی از غذاهای خوشمزه و ساده است که با مواد مختلف می توانید آن را تهیه کنید تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه کاکائو دو رنگ برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای کاکائو سیب زمینی
سیب زمینیها 5 تکه
یک تخم مرغ 1 قطعه
زعفران آب پز 1 قاشق غذاخوری
نمک و زردچوبه کافی
مواد لازم برای کاکائو گیاهی
یک تخم مرغ 3 عدد
ماست 1 قاشق غذاخوری
آرد (اختیاری) 1 قاشق غذاخوری
سبزیجات کافی
فلفل سیاه و نمک کافی

طرز تهیه کاکائو دو رنگ

مرحله اول

من آماده می کنم کاکائو دو رنگ خوشمزه در ابتدای کار سیب زمینی ها را در قابلمه آب می ریزیم سپس قابلمه را روی اجاق می گذاریم و سیب زمینی ها را در آب جوش می گذاریم تا پخته و نرم شوند.

مرحله دوم

زمانی که سیب زمینی ها کاملا پخته و نرم شدند، آن ها را از قابلمه خارج کرده و پس از برداشتن پوست آن ها را در ظرفی رنده کنید. حالا اجازه دهید پوره سیب زمینی کاملا خنک شود.

سطح سوم

تخم مرغ آب پز و زعفران را به همراه کمی نمک و زردچوبه به کاسه سیب زمینی رنده شده اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مخلوط شوند. حالا مواد کاکائو گیاهی را آماده می کنیم.

مرحله چهارم

برای این کار سبزی ها (کاهو، شوید، پیازچه، تره و جعفری) را می شوییم و سپس در آبکش می گذاریم تا آب اضافی آن گرفته شود. حالا سبزیجات را به همراه ماست تغلیظ شده داخل غذاساز بریزید.

مرحله پنجم

سپس تخم مرغ ها را به همراه مقداری نمک و فلفل به غذاساز اضافه کنید و در صورت تمایل آرد را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد با هم ترکیب شوند. حالا فر را با دمای ۱۵۰ درجه سانتی گراد روشن می کنیم.

مرحله ششم

در این مرحله فرم مناسبی را انتخاب می کنیم و کف آن را با کمی روغن مایع چرب می کنیم. حالا مخلوط سبزی کاکائو را داخل قالب بریزید و کاملا صاف و یکدست کنید. سپس مواد کوکو سبزی را داخل قالب می ریزیم.

مرحله هفتم

حالا مواد کوکو سبزی را کاملا پهن کرده و یکدست می کنیم سپس قالب را به مدت 40 تا 50 دقیقه در طبقه وسط فر قرار می دهیم و می گذاریم کاملا بپزد. بعد از این مدت فرم را از فر خارج می کنیم.

مرحله هشتم

اگر فر نباشد تعداد تخم مرغ و سیب زمینی و نارگیل را زیاد می کنیم. حالا یک تابه مناسب را روی حرارت ملایم قرار دهید و مقداری کره مایع داخل تابه بریزید سپس مخلوط سیب زمینی و کاکائو را داخل تابه بریزید.

مرحله نهم

حالا نارگیل سیب زمینی را کاملا صاف و یکدست کنید سپس اجازه دهید نارگیل سیب زمینی کمی سفت شود. وقتی نارگیل سیب زمینی جای خود را گرفت، مخلوط نارگیل سبزیجات را روی آن ریخته و به طور کامل پخش می شود.

مرحله دهم

سپس اجازه دهید نارگیل سیب زمینی کاملا بپزد. وقتی یک طرف سیب زمینی نارگیلی سرخ و پخته شد، آن را برگردانید تا سیب زمینی نارگیلی نیز سرخ و کاملا پخته شود، سپس با ماست لبو سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا